Ένας διανομέας φαγητού στη Θεσσαλονίκη, συγκλονίζει με τη μαρτυρία του στο OPEN, για τις δύσκολες συνθήκες που αναγκάζονται να εργάζονται με τα μηχανάκια τους.
Ειδικότερα, μιλώντας στο Open, ο ντελιβεράς περιέγραψε, με αφορμή το εργατικό δυστύχημα ενός συναδέλφου του, ότι «περνάμε ανάμεσα στα αυτοκίνητα, κάνουμε ελιγμούς, είμαστε βιαστικοί για να παραδώσουμε τις παραγγελίες μας, αλλά όπως έχετε προσέξει και εσείς όταν γίνεται μια παραγγελία η πλατφόρμα δίνει ένα εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, τον οποίον εμείς πρέπει να τηρήσουμε, αλλιώς θα υπάρχουν παράπονα στην πλατφόρμα και αυτό θα έχει επίπτωση σε εμάς».
Και συμπληρώνει ο διανομέας, για την καθυστέρηση που μπορεί να προκύψει πάνω στα μηχανάκια, «η πλατφόρμα δεν υπολογίζει ήλιο, βροχή, αέρα, η πλατφόρμα υπολογίζει ένα εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, μέσω της απόστασης και της περιοχής. Δεν παίζει ρόλο η βροχή και τα καιρικά φαινόμενα γενικά. Ή άμα έχει κίνηση ο δρόμος, άμα έχει γίνει κάποιο ατύχημα, είναι κλειστός ένας δρόμος, οτιδήποτε από αυτά που μπορούν να συμβούν».
Σχετικά με το περιστατικό πελάτη, ο οποίος του πέταξε την παραγγελία στο κεφάλι, επειδή καθυστέρησε 5 λεπτά, επεσήμανε «έχει τύχει να έχω τρεις παραγγελίες, να πρέπει να παραδώσω μέσω της πλατφόρμας σε έναν πάλι εκτιμώμενο χρόνο που έχει δοθεί από την πλατφόρμα. Οι δύο είχαν παραδοθεί στην ώρα τους. Η τρίτη όπως μπορείτε να φανταστείτε άργησε ένα πεντάλεπτο, για καφέδες και σοκολάτες. Ως αποτέλεσμα ήταν να μου πετάξουν την σοκολάτα στο κεφάλι επειδή είχε κρυώσει, λες και έφταιγα εγώ σαν διανομέας».
Όσον αφορά τα πουρμπουάρ που τους δίνουν οι πελάτες, σημείωσε ότι πλέον έχουν μειωθεί, λόγω των τιμών που έχουν εκτοξευθεί.