Ένα αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο μπροστά από κοντέινερ σκουπιδιών, στη Σύρο, με τους πολίτες να εναποθέτουν τα σκουπίδια τους στο παρμπρίζ του.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το cycladeslive.gr, στην περιοχή των Αγκαθωπών, ένα ΙΧ πάρκαρε ακριβώς μπροστά από κοντέινερ σκουπιδιών, με αποτέλεσμα οι πολίτες να μην μπορούν να πετάξουν τα απορρίμματά τους.
Θέλοντας να εκφράσουν την αγανάκτηση και τον εκνευρισμό τους, αποφάσισαν να εναποθέσουν τα σκουπίδια τους πάνω στο καπό του αυτοκινήτου.
Το περιστατικό σχολίασε – μεταξύ άλλων – με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Βουτσίνος.
Τι σημαίνει αν δείτε ένα άδειο μπουκάλι στον οροφή ενός αυτοκινήτου
Πρόκειται για έναν ασυνήθιστο συμβολισμό που απευθύνεται σε συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων και μπορεί να δηλώνει μια σημαντική ευκαιρία.
Πάρτε για παράδειγμα το trend με τα πλαστικά παπάκια που τοποθετούνται πάνω στις χειρολαβές των Jeep, το λεγόμενο “Duck Duck Jeep”, ή τις φάρσες στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου νέοι έβαζαν κώνους πάνω στο καπό αυτόνομων ταξί, ακινητοποιώντας τα μέχρι να τους αφαιρέσει κάποιος.
Μια αντίστοιχη περίπτωση είναι κι όταν κάποιος αφήνει ένα μπουκάλι στην οροφή ενός αυτοκινήτου. Αν και για τους περισσότερους αυτό ίσως θα σήμαινε ότι ο οδηγός μπορεί να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα που έχει σχέση με υγρά, π.χ. έχει ξεμείνει από καύσιμα ή έχει υπερθερμανθεί ο κινητήρας, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.
Η συγκεκριμένη κίνηση έχει μακρά ιστορία, με την εμφάνισή της να γίνεται στην Αργεντινή τη δεκαετία του 1950, και να φανερώνει την πρόθεση του ιδιοκτήτη να πουλήσει το όχημά του.
Αν και τότε ξεκίνησε για την αποφυγή κάποιων φόρων που είχε θεσπίσει η κυβέρνηση, πλέον έχει περάσει στη λαϊκή παράδοση της χώρας, με πολλούς Αργεντινούς να συνεχίζουν την ίδια τεχνική για το μεταχειρισμένο όχημά τους.
Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι παρότι έχουν περάσει πάνω από 70 χρόνια από τη στιγμή που η συγκεκριμένη μέθοδος χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά, δεν έχει περάσει τα σύνορα της χώρας.
Βέβαια, με την ανάπτυξη του διαδικτύου και την εξάπλωση της ιστορίας της συγκεκριμένης τεχνικής, σε πολλές χώρες όπου απαγορεύεται η τοποθέτηση πινακίδας «πωλείται» στα παράθυρα των αυτοκινήτων, π.χ. Ισπανία, δεν θα ήταν περίεργο να υιοθετηθεί από τους εκεί ιδιοκτήτες.