Πρώτο ελληνικό τρακτέρ: Η ιστορία της Ελληνικής βιομηχανίας είναι επιτυχημένη. Επιτυχημένη ήταν και η θρυλική επιχείρηση «Μαλκότση» με τους ντιζελοκινητήρες. Μάλιστα, οι συγκεκριμένοι ντιζελοκινητήρες λειτουργούν ακόμη και σήμερα.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1934, ενώ αναπτύχθηκε κυρίως μεταπολεμικά σε μία από τις πιο δυναμικές εταιρείες της Ελλάδας. Σημείο αναφοράς είναι τα μέσα της δεκαετίας το ’40, όπου στη συγκεκριμένη εταιρεία πραγματοποιήθηκαν μαζικές προσλήψεις.
Η κατασκευή μονοκύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων diesel ήταν αυτοί που κάλυπταν τις ανάγκες των αγροτικών εργασιών στα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια. Μάλιστα, χρησιμοποιήθηκαν και για την κίνηση πολλών μικρών αλιευτικών σκαφών. Μάλιστα, μέσα σε δέκα χρόνια παρήχθησαν περίπου 30.000 κινητήρες επτά και δεκαπέντε ίππων.
Ο Μαλκότσης έδωσε το όνομά της κόρης του στον κινητήρα που έφτιαξε, το 1949. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες λειτουργούν έως και σήμερα. Πρόκειται για τον παλιό κατακόρυφο μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος να είχε ισχύ δέκα έως δώδεκα ίππους. Μέσα στα επόμενα χρόνια, ο Μαλκότσης τελειοποίησε το τρακτέρ του, το οποίο ωστόσο δεν προχώρησε ποτέ σε γραμμή μαζικής παραγωγής.
Τα τρακτέρ, τα οποία σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με μια βρετανική συμβουλευτική εταιρεία. Ωστόσο, η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε με τον υψηλό δανεισμό της εταιρείας για την ανταπόκρισή της στη μεγάλη παραγγελία των 1.000 μηχανών για στρατιωτικά οχήματα προς την ΕΛΒΟ.