Θρυλικά μπλε λεωφορεία: Η ομάδα «Παλιά ελληνικά Λεωφορεία», με τις φωτογραφίες της, δημιούργησε τη νοσταλγία για τα μπλε λεωφορεία, τα οποία προκαλούσαν θόρυβο. Πρόκειται για τα λεωφορεία, τα οποία μετέφεραν κόσμο με ασφάλεια για δεκαετίες.
Στην Κηφισίας: Λεωφορείο μάρκας Leyland WML Y1, κατασκευασμένα από την ΕΛΒΙΑΜ, η οποία εκτελεί το δρομολόγιο 521 Αθήνα – Ν.Κηφισιά. Κυκλοφόρησε το 1962 και αποσύρθηκε το 1983.
Στον Πειραιά: Το AEC του 5ου ΚΤΕΛ Πειραιά, με τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φώτα περιμένει στις αφετηρίες της οδού Εθνικής Αντιστάσεως.
Λεωφορείο τύπου Scania που τερμάτιζε στην Άνω Κυψέλη: Παρατήρηση αναγνώστη: «Τα καθίσματα από τα Σκάνια τα είδαμε αργότερα σε πολλά ξύλινα βαποράκια που έκαναν το δρομολόγιο Πειραιά -Σαλαμίνα».
Θησείο 1971: Αστικό λεωφορείο Volvo, με αμάξωμα Π. Ταγκαλάκη, που ανήκε στην πρώτη σειρά των οχημάτων του 1958. Πειστήριο οι δίφυλλες πόρτες! Το λεωφορείο ακολουθεί μοτοσυκλέτα με καλάθι. Το Volvo κατεβαίνει την οδό Ασωμάτων προς την Ερμού.
Το αυθεντικό Scania του 1958: Πρόκειται για το Scania Vabis Β71 57 του 3ου ΚΤΕΛ. Αποσύρθηκε από τις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών στα μέσα της δεκαετίας του ’80. Μόλις έχει βγει από το αμαξοποιείο του Κωνσταντίνου Ρεντούμη στην οδό Σπύρου Πάτση 127. Το τελευταία της γενιάς του που αποσύρθηκε, το 1993. Κόπηκε σε μάντρα πάνω από το εργοστάσιο της υαλουργίας «Γιούλα», στο Αιγάλεω.
Η γραμμή Χαϊδαρίου: Τις καθημερινές μετέφερε τον κόσμο στη δουλειά του. Τα Σαββατοκύριακα πήγαινε τον κόσμο για μπάνιο στον Σκαραμαγκά! Έναρξις δρομολογήσεως λεωφορείων του 3ου ΚΤΕΛ στο Χαϊδάρι.