Το αγαπημένο αναψυκτικό στην Ελλάδα, η Pepsi Max, μετά από 31 χρόνια στη χώρα μας, αλλάζει σήμα και συσκευασία.
Ειδικότερα, η Pepsico πήρε την απόφαση να λανσάρει στα ράφια των σούπερ μάρκετ την Pepsi Zero, η οποία θα έχει την ίδια γεύση με την Max και ουσιαστικά θα ανταγωνιστεί άμεσα το γνωστό σε όλους προϊόν της Coca-Cola.
Αυτήν την περίοδο ξεκινάει η τοποθέτηση των προϊόντων με το σήμα της Pepsi Zero, για τη νέα καλοκαιρινή περίοδο, τόσο στα σούπερ μάρκετ και τα σημεία μικρής λιανικής, όσο και στα συνεργαζόμενα σημεία HoReCa.
Η Pepsi Max ξεκίνησε από την από την Αυστραλία, την Ιταλία και τη Βρετανία, στις 5 Απριλίου του 1993 και η Ελλάδα, μαζί με τη Γαλλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ολλανδία, ήταν στη δεύτερη ζώνη χωρών όπου πραγματοποιήθηκε η επέκταση, τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς.
Στα τέλη του 1994 η Pepsi Max πωλούνταν σε 20 χώρες, ξεπερνώντας κατά πολύ σε πωλήσεις την Pepsi, με την Pepsi Max να κυκλοφορεί στην Αμερική 13 χρόνια αργότερα, δηλαδή το 2006.