spasmena-gyalia-aimata-ki-ena-petameno-papoytsi-etsi-egine-i-thesi-67-tis-atychis-ifigeneias-sokarei-i-foto-128880
12:49

Σπασμένα γυαλιά, αίματα κι ένα πεταμένο παπούτσι: Έτσι έγινε η θέση 67 της άτυχης Ιφιγένειας, σοκάρει η φώτο

12:49
Ελισάβετ Πασπαλιάρη

Μια συγκλονιστική φωτογραφία, δημοσίευσε στο Facebook ο δικηγόρος της οικογένειας της 23χρονης Ιφιγένειας Μήτσκα, η οποία βρήκε τραγικό θάνατο στο δυστύχημα με τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη.

Ο Στέλιος Σούρλας μετέβη στο σημείο της τραγωδίας προκειμένου, όπως είπε, να αντλήσει οποιαδήποτε πληροφορία θα μπορούσε να βοηθήσει στον εντοπισμό της 23χρονης.

Advertisement

Η φωτογραφία που τραβήχτηκε μέσα στο βαγόνι 3, δείχνει τη θέση στην οποία καθόταν η άτυχη κοπέλα. Όπως είναι λογικό, η εικόνα αποτυπώνει τη σφοδρότητα της σύγκρουσης και το μέγεθος της καταστροφής που προκάλεσε.

Φωτογραφία από το 3ο βαγόνι και τη θέση 67 που καθόταν η 23χρονη Ιφιγένεια

Advertisement

“3ο βαγόνι, θέση 67, η θέση της άτυχης 23χρονης Ιφιγένειας Μήτσκα”, έγραψε στην ανάρτησή του ο κ. Σούρλας.

Advertisement

Χθες ταυτοποιήθηκε και η σορός της 23χρονης, όπως ανακοίνωσε ο δικηγόρος κ. Σούρλας.

“Δυστυχώς, η άτυχη 23χρονη Ιφιγένεια είναι νεκρή καθότι προ ολίγου ταυτοποιήθηκε η σορός της με τη μέθοδο του DNA. Καλόν παράδεισο να έχει”, έγραψε.

Advertisement

Όπως ανέφερε μιλώντας σε ΜΜΕ, η οικογένεια της κοπέλας θα ακολουθήσει τη νομική οδό ώστε να τιμωρηθούν οι υπαίτιοι της τραγωδίας. “Δεν έχει ζητήσει κανείς μια συγγνώμη” τόνισε.

Ο κ. Σούρλας μίλησε στην εκπομπή του δημοσιογράφου Πέτρου Κουσουλού, στα Παραπολιτικά 90.1.

Σύμφωνα με όσα είπε απαντώντας στις ερωτήσεις, η νεαρή από τα Γιαννιτσά βρισκόταν στο τρένο μαζί με τον αρραβωνιαστικό της.

Advertisement

“Επέβαιναν στο τρίτο βαγόνι… Ο αρραβωνιαστικός της αφού έγινε το δυστύχημα, απ’ ό,τι θυμάται είχε τις αισθήσεις της, δεν είναι και σίγουρος. Είχε αίματα στο κεφάλι, στο σώμα δεν είχε τραύματα τουλάχιστον εμφανή” ανέφερε.

“Η ευθύνη για το δυστύχημα είναι διευρυμένη και μεγάλη, δεν είναι μόνο στον σταθμάρχη, χωρίς να θέλω να του δώσω κανένα ελαφρυντικό στο σταθμάρχη. Η ευθύνη ανήκει και στην εταιρεία γιατί δεν έχει βάλει μια δικλείδα ασφαλείας σε περίπτωση που ο άνθρωπος αυτός πάθαινε ένα έμφραγμα, ένα εγκεφαλικό. Τι θα γινόταν; Και αν η αμαξοστοιχία είχε 6 και 7 συρμούς, όπως συνηθίζεται πολλές φορές, και είχε μέσα 700 άτομα, τι θα γινόταν;”, είπε σχετικά με τα αίτια του δυστυχήματος.