Ρόδος: Εξυπηρέτηση με βήματα προς το μέλλον. Η νεοεκλεγείσα δημοτική αρχή αποφάσισε να κάνει βήματα προς τα εμπρός. Σκοπός είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Αυτή έχει να κάνει με το θέμα έκδοσης διαφόρων ειδών πιστοποιητικών. Πολλοί είναι εκείνοι που θέλουν να εκδώσουν ένα πιστοποιητικό, αλλά δεν τους δίνεται η δυνατότητα να το πραγματοποιήσουν το πρωί. Αυτό μπορεί να συμβαίνει, είτε λόγω φόρτου εργασίας, είτε επειδή δεν μπορούν να πάρουν άδεια. Δηλαδή, με λίγα λόγια, εξαιτίας κάποιας υποχρέωσης.
Το επόμενο χρονικό διάστημα πρόκειται να εγκατασταθούν στη Ρόδο τρία μηχανήματα αυτόματης εξυπηρέτησης πολιτών. Τα συγκεκριμένα μηχανήματα θα εγκατασταθούν στην περιοχή της Ιαλυσού Ρόδου, όπως και σε εκείνη της Αφάντου Ρόδου. Μέσω αυτών των μηχανημάτων, οι πολίτες θα πραγματοποιούν συναλλαγές, με δημοτικές υπηρεσίες.
Οι πολίτες θα μπορούν 24 ώρες το 24ωρο να εξυπηρετούνται, λαμβάνοντας πιστοποιητικά. Αυτό θα γίνει έπειτα από αίτημα δικό τους στο μηχάνημα. Μετά από αυτό, οι δημοτικές υπηρεσίες θα εκδίδουν το εκάστοτε έγγραφο. Το έγγραφο θα φτάνει στα χέρια τους μέσω του μηχναήματος. Από εκεί και πέρα, η πιστωτική ή χρεωστική κάρτα θα βοηθά στην αποπληρωμή οφειλών προς το Δήμο. Και πάλι γι’ αυτό το σκοπό θα χρησιμοποιούνται τα συγκεκριμένα μηχανήματα.
Ο αντιδήμαρχος Οικονομικών της Ρόδου, Σάββας Διακοσταματίου, ανέφερε σχετικά με το συγκεκριμένο γεγονός:«Εκτός από την πόλη της Ρόδου, επιλέξαμε δύο περιοχές που δεν διαθέτουν ΚΕΠ με απογευματινή λειτουργία, ώστε να διευκολύνουμε τους πολίτες αλλά και να αποσυμφορήσουμε υπηρεσίες στην πρωινή τους λειτουργία».