Η τραγωδία στα Τέμπη, με τη μοιραία σύγκρουση επιβατικής και εμπορικής αμαξοστοιχίας, με δεκάδες νεκρούς, μπορεί να σημειώθηκε την τελευταία μέρα του Φεβρουαρίου, ωστόσο, νέες αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Τα νέα στοιχεία της τραγωδίας στα Τέμπη
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού, ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας, με δεκάδες νεκρούς, φαίνεται ότι είχε καταλάβει ότι κινείτο σε λάθος γραμμή.
Το εν λόγω στοιχείο προέκυψε μέσα από το πόρισμα της επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, που είχε ορισθεί με εντολή του κ. Γεραπετρίτη και το οποίο αναφέρει ότι ο μηχανοδηγός είχε αμφιβολίες και ζήτησε δεύτερο τηλεγράφημα από τον σταθμάρχη για να πάρει την ίδια απάντηση.
Τι αναφέρει το πόρισμα για την τραγωδία στα Τέμπη
Συγκεκριμένα στη σελίδα 72 του πορίσματος υπογραμμίζεται ότι «Έχοντας αμφιβολίες ο μηχανοδηγός ως προς την ορθότητα κίνησης επί της γραμμής καθόδου, ζητά από το Σταθμάρχη Λάρισας την επανάληψη του τηλεγραφήματος και για μία ακόμη φορά λαμβάνει την ίδια απάντηση χωρίς να προσδιορίζεται αν η κίνηση γίνεται στη γραμμή ανόδου ή στην καθόδου».
Συνεπώς, ο σταθμάρχης για δεύτερη φορά του λέει την οδηγία «Περνάς κόκκινο φωτόσημο εξόδου έως και είσοδο Νέων Πόρων», χωρίς πάλι να του λέει σε ποια γραμμή θα κινηθεί.
Το συγκεκριμένο στοιχείο δεν υπάρχει στην ποινική δικογραφία και η οικογένεια του μηχανοδηγού ζητά από τον Εφέτη Ανακριτή να μπει στην έρευνα.
Εξελίξεις ωστόσο έχουν προκύψει και με την προσωρινή κράτηση του σταθμάρχη, καθώς με βούλευμα «καταπέλτη» παρατείνεται η κράτηση του μέχρι και τον Μάρτιο του 2024, καθώς στο σκεπτικό των δικαστών αναφέρεται ότι είχε επικίνδυνη και χαλαρή συμπεριφορά.