Κείμενο δασκάλου για τους μαθητές: Ο κ. Μάντζαρης προκάλεσε θετικές εντυπώσεις στον κόσμο. Ο ίδιος κατά τη διάρκεια της καραντίνας κατέβαλε σημαντική προσπάθεια. Αυτό, διότι προσπάθησε να συνεχίσει τα μαθήματα. Προσπαθούσε να επικοινωνεί με τους μαθητές του, μέσω viber.
Μάλιστα, πριν από περίπου 5 μήνες είχε δημοσιευτεί και μία τρυφερή ανάρτησή του. Αυτό είχε γίνει, έπειτα από έναν μήνα κλειστών σχολείων. Αυτή τη φορά, ο δάσκαλος, αναρωτιέται:
«“Πώς να σε διώξω από την τάξη;”
– Όταν δεν το’ κανα όταν ήρθες αδιάβαστο και άγραφο, όταν δεν είχες βιβλία ή τετράδια μαζί σου και σού δωσα δικά μου.
– Όταν σιγοψιθύριζες με τους συμμαθητές σου, όσο θα έγραφα στον πίνακα μια άσκηση ή όσο έλεγε τη γνώμη του κάποιο άλλο παιδί κι εγώ απλώς σε κοίταξα, δε σου έδειξα την πόρτα.
– Όταν σε κατηγόρησαν πως έκλεψες, γόμες, μολύβια, χρήματα και υποσχέθηκα στο διάλειμμα μέσα να μείνουμε για να το συζητήσουμε.
– Όταν σου βάλαν τις φωνές ή έβαλες εσύ φωνές σε άλλον, μέσα στην τάξη ψάχναμε πάντα για μία λύση.
– Όταν γνωρίζω οι γονείς σου πως δουλεύουν ή ότι ζούνε χωριστά και δεν υπάρχει άνθρωπος να έρθει να σε πάρει.
– Όταν γνωρίζω ότι στην τάξη είναι η μόνη σου ευκαιρία να κάνεις φίλους ή να τους δεις λιγάκι παραπάνω.
– Όταν το μάθημα που χάνεις δε θα βρεθεί κανείς στο σπίτι για να στο εξηγήσει.
«- Όταν δε σ’ έδιωξα όταν σχολείο ήρθες με σκισμένα ρούχα ή παπούτσια ή λερωμένα κι εγώ προσπάθησα να μάθω αν θες βοήθεια.
– Όταν ήρθες χωρίς φαΐ, χωρίς λεφτά και σου’δινα δικά μου ή αγκαλιά πηγαίναμε μαζί στο κυλικείο.
– Όταν μου είπες ψέματα και το’ μαθα ή το κατάλαβα, όταν στενοχωρήθηκα που η σχέση μας δυσκόλεψε κι όταν εσύ αδικήθηκες από λάθος δικές μου λέξεις.
– Όταν αργήσαν οι δικοί σου να σε πάρουν και μείναμε στην τάξη περιμένοντας, μου έδινες χαρτιά να διορθώνω ή ζωγραφιές κολλούσαμε μαζί στους τοίχους.
– Όταν στην τάξη μέσα αυτή λερώθηκες ή λέρωσες, έκανες εμετό ή κατουρήθηκες και ψύχραιμα μαζί τα λύσαμε όλα και δεν έφυγες.
– Όταν γιορτάσαμε γιορτές μαζί σου και γενέθλια, και δώρα ανταλλάξαμε και γέλια και κανείς δε σε έδιωξε από φίλο του όταν δεν είχες δώρο να του φέρεις.
– Όταν εγώ ο ίδιος αρρωσταίνω και 3 και 4 φορές μέσα στον χρόνο, από τις γρίπες που θα φέρουν τα παιδιά κι απ’ τις ιώσεις κι όμως ποτέ δεν κατηγόρησα κανέναν.
-Πώς να σε διώξω από την τάξη, όταν σκοπός μου είναι να έρχεσαι, χαρούμενο κάθε πρωί, να λέμε καλημέρα και να την εννοούμε;
Σε πιο πρόσφατη ανάρτησή του, ο ίδιος δάσκαλος ανέβασε ένα βιντεάκι. Σε αυτό δείχνει πώς θα μάθουμε στα παιδιά να χρησιμοποιούν τη μάσκα μέσα στην τάξη. Ο ίδιος επισημάνει, το ουσιώδες. «Ξέρουμε, ότι δεν είναι ευχάριστη η χρήση μάσκας για κανέναν μας. Αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλό όλων μας».