Advertisement
ΕΛΛΑΔΑ

Πέθανε ο Λευτέρης Τσαχάκης – Γέμισε φωτογραφίες του το Facebook

22:31
Ελισάβετ Πασπαλιάρη

Στο πένθος έχει βυθιστεί η τοπική κοινωνία του Δήμου Φαιστού από τον πρόωρο θάνατο του Λευτέρη Τσαχάκη, που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 41 ετών.

Συγγενείς και φίλοι θα πουν το τελευταίο αντίο στον 41χρονο αύριο, Τρίτη 12 Νοεμβρίου στις 14.00 το μεσημέρι στον Ιερό Ναό Παναγίας, στη Φανερωμένη Δήμου Φαιστού.

Advertisement

Σύμφωνα με το Δια-SOS-τε τη Μεσαρά, συγγενείς, συγχωριανοί και φίλοι θα αποχαιρετήσουν τον αγαπητό Λευτέρη Τσαχάκη, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή σε ηλικία μόλις 41 χρόνων αύριο από τον Ιερό Ναό Παναγίας, στη Φανερωμένη Δήμου Φαιστού.

 

Advertisement

Δάκρυα και βαρύ πένθος: Νεκρός γνωστός Έλληνας ηθοποιός, ανακοίνωσε τα δυσάρεστα ο διάσημος γιος του

Ο Μιθριδάτης περνάει δύσκολες ώρες, καθώς “έχασε” τον αγαπημένο του πατέρα, στον οποίο είχε ιδιαίτερη αδυναμία.

Advertisement

Τη δυσάρεστη είδηση έκανε γνωστή το ιδρυτικό μέλος των Ημισκούμπρια, μέσα από μια συγκινητική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, δημοσιεύοντας φωτογραφίες του πατέρας του.

 

Advertisement

 

Στο πένθος βυθίστηκε ο Μιθριδάτης

 

Τις φωτογραφίες συνόδευσε με το εξής κείμενο: «Φάδερ! Θυμάμαι να μου λες, πως όταν οι άνθρωποι δεν προσφέρουν πια, πρέπει να «αποχωρούν», για να μην βαραίνουν την Γη. Και αλίμονο, για μία τελευταία φορά έπρεπε να είσαι συνεπής και τα λόγια σου να είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένα με τις πράξεις σου. Δεν έχει σημασία αν οι υπόλοιποι πιστεύαμε πως πάντα πρόσφερες, με κάθε τρόπο. Σημασία έχει εσύ τι πίστευες και εσύ τι ήθελες. Και πάντα ό,τι ήθελες το έκανες.

 

Advertisement

Έζησες μια γεμάτη, υπέροχη ζωή, όπως την ήθελες. Με την υπέροχη γυναίκα που ήθελες. Με τα παιδιά που ήθελες. Αυτό που ήθελες. Αυτό που με έμαθες κι εμένα, ανάμεσα στα άπειρα. Να ζω τη ζωή που θέλω, όπως τη θέλω. Με βοήθησες να σκαρφαλώνω ψηλά στη ζωή και με κρατούσες να μην πέσω. (Βλέπε φωτό)

 

Οπότε, μόνο ευχαριστώ έχω να σου πω για ό,τι μου έδωσες, ό,τι μου έμαθες και που με έκανες άνθρωπο της προκοπής. Περήφανος πάντα που σε είχα πατέρα! Να σου πω επίσης πως, μεταξύ μας…είμαστε εντάξει, μπαμπά. Δεν έχουμε εκκρεμότητες. Δεν έχουμε άλυτες διαφορές, δεν έχουμε ανείπωτα και οφειλούμενα. Να μην έχεις καμία ανησυχία το λοιπόν.
Από μένα έχεις το OK. Έχεις το πράσινο φως. Είσαι ελεύθερος πια και μην σε νοιάζει τίποτα. Off you go, dude! Εγώ όταν θα σε χρειάζομαι, θα σφυρίζω το συνθηματικό μας! Ξέρεις εσύ! Λοβγιου, μαν!!».

 

Η ανάρτηση του Μιθριδάτη για τον πατέρα του

 

 

 

Μιθριδάτης: Ξεπέρασε τα 1 εκατ. views το νέο του τραγούδι, αλλά δεν μπήκε στις τάσεις του YouTube

 

Ο Μιθριδάτης έκανε το βίντεο “Για Να Μη Τα Χρωστάω”, το οποίο συγκέντρωσε περισσότερα από 1.000.000 views, ωστόσο, παραμένει εκτός των τάσεων του YouTube.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι το “Για Να Μη Τα Χρωστάω” του Μιθιδράτη είναι το video για το οποίο μιλάει όλη η Ελλάδα, καθώς σε λιγότερο από μια εβδομάδα έχει ξεπεράσει τα 1.000.000 views, ενώ γίνεται διαρκώς σημείο αναφοράς και έντονων συζητήσεων τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο και στο δημόσιο βίο, ακόμα και στα έδρανα της Βουλής.

Ωστόσο, η απορία όσων μπήκαν στο YouTube και πάτησαν play για να δουν το video, είναι γιατί δεν βρίσκεται στην κορυφή των trends;

 

 

 

Από το σχετικό video στο επίσημο κανάλι του YouTube, σε συνδυασμό με όσα αναφέρονται στην υποστήριξη δημιουργών του YouTube, προκύπτουν οι εξής παραμέτροι μέσω των οποίων ο αλγόριθμός του YouTube ορίζει ένα video ως trending:

 

Αν το περιεχόμενο του είναι ελκυστικό προς μια μεγάλη μάζα θεατών.

Αν δεν είναι αποπροσανατολιστικό, αν δεν έγινε με σκοπό το clickbait ή αν δεν περιέχει προκλητικό περιεχόμενο

Αν αναδεικνύει φαινόμενα που συμβαίνουν στον κόσμο ή εντός του YouTube.

Αν προέρχεται από ένα πολυσυλλεκτικό κανάλι που ανεβάζει σταθερά νέο περεχόμενο.

Ιδανικά, αν αναδεικνύει κάτι καινότομο.

Το ποσοστό με το οποίο αυξάνονται καθημερινά τα views.

Από που προέρχονται τα views (δημογραφικά στοιχεία)

Συγκρίσεις των επιδόσεων του εν λόγω video με άλλα video απο το ίδιο κανάλι

Το αβαντάζ του YouTube προς τους ‘μεγάλους’ publishers

Για ποιους λόγους το video που έκανε ο Μιθριδάτης δεν μπήκε στα trends

Μελέτη 40.000 videos που είχε δημοσιευτεί στο The Verge, πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, είχε αποδείξει πως το YouTube αναδεικνύει με μεγαλύτερη άνεση το περιεχόμενο που προέρχεται από τηλεοπτικά κανάλια και άλλους publishers μαζικής εμβέλειας, σε σύγκριση με όσα ανεβάζουν οι ανεξάρτητοι δημιουργοί.

Η CEO του YouTube, Σούζαν Βότζίσκι είχε αποδεχτεί αυτό τον ισχυρισμό, εξηγώντας πως αυτό συνδέεται με την προτεραιότητα που δίνει η ψηφιακή πλατφόρμα σε video που δεν περιλαμβάνουν βωμολοχίες και κάθε άλλου είδους ανάρμοστο περιεχόμενο.

Αν και η Βοτζίσκι υποσχέθηκε αναδιαμόρφωση των κανόνων για τα trends, έτσι ώστε ένα 50% του σχετικού καταλόγου να αφορά ανεξάρτητους δημιουργούς, αυτή η “αλλαγή” φαίνεται πως προχωρά μάλλον με αρκετά βραδείς ρυθμούς.

Είναι αληθές ότι το κανάλι από το οποίο ανέβηκε το νέο κομμάτι που έκανε ο Μιθριδάτης δεν ποστάρει περιεχόμενο σε καθημερινή ή έστω εβδομαδιαία βάση.

Ως προς το αν το “Για να Μη Τα Χρωστάω” έχει τόσο ανάρμοστο περιεχόμενο ή βωμολοχίες, ώστε να χαθεί από τα Trends του ελληνικού YouTube, αυτή είναι μια υπόθεση που αγγίζει το παράλογο.

TAGS:
Advertisement