Το πρώτο του κατάστημα στην Ελλάδα άνοιξε το νέο πολυκατάστημα Pepco, το οποίο φαίνεται πως είναι ο νέος ανταγωνιστής των Lidl, Jumbo, και Zara.
Δύο μαγαζιά στην Αττική αναμένεται να ανοίξουν αυτές τις μέρες ενώ μέσα στο επόμενο διάστημα θα ανοίξουν τόσο στη Λάρισα όσο και στη Θεσσαλονίκη επιχειρώντας να μπουν «σφήνα» στον ανταγωνισμό, αφού και τα Pepco διαθέτουν πιο φτηνά προϊόντα. Το ένα έχει ανοίξει ήδη στον Πειραιά.
Τι προϊόντα πουλάει το Pepco
Η Pepco προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες. Τα ρούχα και τα υποδήματα αποτελούν περίπου το 60% του διαθέσιμου εμπορεύματος της αλυσίδας, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό καλύπτουν είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση του σπιτιού και άλλα προϊόντα, όπως παιχνίδια.
Πέρα από τα προϊόντα που πωλούνται ως μέρος του σταθερού εμπορεύματος, η αλυσίδα προσφέρει επίσης ειδικές περιορισμένες συλλογές, προϊόντα με ειδική άδεια χρήσης, π.χ. Disney, Warner Bros, Universal και εποχιακές προσφορές, όπως για παράδειγμα, σχολικά ή χριστουγεννιάτικα είδη.
Πού έχει καταστήματα η Pepco στην Ελλάδα
Το πρώτο κατάστημα συνολικής επιφάνειας 500 τ.μ. ξεκίνησε στο Piraeus Retail Park της Trade Estates, στην Πειραιώς 86 στον Πειραιά.
Το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας θα ανοίξει την επόμενη εβδομάδα στην Πέτρου Ράλλη 97 στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη, με τον προγραμματισμό της εταιρείας να περιλαμβάνει ένα ακόμα κατάστημα στην Αττική, ένα στη Λάρισα και δύο στη Θεσσαλονίκη. Μέχρι τέλος του έτους η Pepco θα διαθέτει στην ελληνικά αγορά 10 καταστήματα με το δίκτυο να διευρύνεται συνεχώς καθώς η εταιρεία βρίσκεται στην τελική φάση για να υπογράψει μισθωτήρια για νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Η Ελλάδα γίνεται η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco
Η Ελλάδα γίνεται η 17η ευρωπαϊκή αγορά στην οποία δραστηριοποιείται η Pepco. Η αλυσίδα λειτουργεί επί του παρόντος τα καταστήματά της από την Εσθονία στο βόρειο τμήμα της Ευρώπης, την Ιταλία στο νότο και από την Ισπανία στα δυτικά, τη Βουλγαρία στα ανατολικά, ενώ το φθινόπωρο του 2021 επέκτεινε την παρουσία της μπαίνοντας με επιτυχία στην αυστριακή αγορά με την επόμενη χώρα να είναι η Γερμανία.
Επί του παρόντος, η Pepco απασχολεί 24.000 εργαζόμενους σε 17 ευρωπαϊκές χώρες. Το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στην ελληνική αγορά, με σχέδια για πρόσληψη περισσότερων από 150 εργαζομένων στην Ελλάδα κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της, επικυρώνει περαιτέρω τη θέση της Pepco ως μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες δημιουργίας θέσεων εργασίας στο φυσικό λιανικό εμπόριο.
Με την είσοδο στην Ελλάδα, η επέκταση ολόκληρου του Ομίλου Pepco, ο οποίος λειτουργεί επίσης τις επιχειρήσεις εκπτωτικού λιανικού εμπορίου (Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία) θα φτάσει συνολικά τις 20 αγορές δραστηριοποίησης.
Με περισσότερα από 18 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, η Pepco εξυπηρετεί πλέον πάνω από 20 εκατομμύρια πελάτες τον μήνα, προσφέροντας στις χαμηλότερες τιμές, ρούχα για όλη την οικογένεια, είδη οικιακής χρήσης και παιχνίδια. Με την έδρα της στο Πόζναν της Πολωνίας, η εταιρεία απασχολεί περίπου 24.000 υπαλλήλους σε 17 χώρες σε όλη την Ευρώπη.
Τα πρώτα 14 καταστήματα Pepco άνοιξαν στην Πολωνία το 2004. Η Pepco επεκτάθηκε στην Τσεχία και τη Σλοβακία το 2013 και μεταξύ 2015 και 2017 άνοιξε καταστήματα στην Κροατία, την Ουγγαρία, τη Λιθουανία, τη Ρουμανία και τη Σλοβενία.
Από το 2018 έχουν ανοίξει καταστήματα σε Λετονία, Εσθονία, Βουλγαρία, Ιταλία, Σερβία, Ισπανία, Αυστρία και Γερμανία.
«Βασική αγορά για τον Όμιλο η Ελλάδα»
«Το λανσάρισμα της Pepco στην Ελλάδα αποτελεί σημαντικό μέρος του εν εξελίξει προγράμματος επέκτασης των καταστημάτων μας – του μεγαλύτερου μοχλού δημιουργίας αξίας του Ομίλου – και εδραιώνει περαιτέρω τη θέση μας στην ευρωπαϊκή αγορά» δήλωσε εχθές, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης, η Anca Radu, διευθύντρια λιανικής πώλησης της Pepco για τη Νότια Ευρώπη.
Ο Bogdan Grigoriu, operations manager της Pepco για τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και τη Ρουμανία, δήλωσε: «Το άνοιγμα του καταστήματος στην Ελλάδα έρχεται μετά από μια εκτενή έρευνα αγοράς σε όλη τη χώρα και είμαστε βέβαιοι ότι η υπόσχεσή μας για ποιότητα, ελκυστικές τιμές και βραβευμένη εξυπηρέτηση πελατών θα χτιστεί πάνω στην επιτυχία των σχεδίων επέκτασης της Pepco και θα αποδειχτεί δημοφιλής στους Έλληνες πελάτες μας – καθώς η χώρα αποτελεί βασική αγορά για τον Όμιλο».