Ο ΑΒ Βασιλόπουλος είναι ο πρώτος που ανακοίνωσε και εφαρμόζει νέο διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και θα λειτουργεί και τις Κυριακές σε εκατοντάδες καταστήματά του.
Εδώ και αρκετό καιρό είναι στο προσκήνιο συζήτηση για το εάν τα μεγάλα σούπερ μάρκετ θα αρχίσουν να λειτουργούν με επεκταμένο ωράριο, λόγω της αλλαγής στις ανάγκες των καταναλωτών. Ο ΑΒ Βασιλόπουλος επιτέλους εισάγει το νέο μοντέλο, αλλά όχι σε όλα τα καταστήματά του, και ειδικότερα όχι στα μεγάλα.
Τα “Shop & Go” λειτουργούν με ευρύτερο ωράριο από τα υπόλοιπα καταστήματα όπως τα OK Markets, ανοίγοντας και τις Κυριακές και αργίες μέχρι τις 23:00 αντί για τις 21:00 που κλείνουν τα άλλα καταστήματα.
Η ανακοίνωση
Τα καταστήματα AB Shop&Go είναι καταστήματα πόλης με διευρυμένο ωράριο από 9:00 έως 23:00 που λειτουργούν και τις Κυριακές.
Αξίζει βέβαια να σημειωθεί, ότι έχουν ξεχωριστό φυλλάδιο τιμών και ενδεχομένως σε κάποιες περιπτώσεις, ορισμένα προϊόντα να είναι πιο ακριβά από τα κανονικά σούπερ μάρκετ ΑΒ.
Κροατία: Διχάζουν τα ανοιχτά καταστήματα τις Κυριακές
Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος: Οι κινήσεις των 2 Κολοσσών που προκάλεσαν μούδιασμα στα υπόλοιπα σουπερ μάρκετ
Ο Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος είναι από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη χώρα που συνεχίζουν να επενδύουν και να «μεγαλώνουν».
Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες επενδύουν αυτή την περίοδο στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων άνω των 2.500, τα οποία και λόγω της πανδημίας κρίνονται απαραίτητα και πιο ασφαλή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Σκλαβενίτης – ΑΒ Βασιλόπουλος: Η διαρκής άνοδος για τις δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Όπως τονίζει το Capital.gr, οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυο σημείων πώλησης που διαθέτουν, με μεγάλα καταστήματα επιφάνειας άνω των 2.500 τ.μ. Ο Σκλαβενίτης που ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτής της τυπολογίας, πρόκειται να κατασκευάσει κατάστημα εντός του 2022 στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς η αρχιτεκτονική μελέτη έλαβε την έγκριση του Κεντρικού Αρχιτεκτονικού Συμβουλίου.
Αναφορικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος, στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων άνω των 2.500 τ.μ. φαίνεται ότι στοίχισε αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αυτή την περίοδο δημιουργεί δύο τέτοια καταστήματα. Το πρώτο θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, όπου αυτή την περίοδο η εταιρεία ανάπτυξης και εκμετάλλευσης ακινήτων, Ten Brinke, αναπτύσσει retail park.
Ταυτόχρονα, αυτή την περίοδο η πολυεθνικών συμφερόντων αλυσίδα κατασκευάζει ένα ακόμη μεγάλο κατάστημα επί της λεωφόρου Κηφισίας σε έκταση του Ιδρύματος Μιμηκόπουλου, λίγο πριν από τον κυκλικό κόμβο της Αττικής Οδού στο Μαρούσι.
Xαρακτηριστικό της πορείας που ακολούθησαν τα μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ, είναι ότι εντός του 2021 οι αίθουσες με επιφάνεια άνω των 2.500 τ.μ. (υπερμάρκετ) παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση – της τάξεως του +8,1% – στις πωλήσεις τους, όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen IQ.