Η ΕΛ.ΑΣ. λόγω κρίσης και έλλειψης πόρων κάνει συνεχώς περικοπές σε δαπάνες με αποτέλεσμα αρκετοί αστυνομικοί αλλά και υπηρεσίες να κάνουν εσωτερικούς «εράνους» για να επισκευάσουν οχήματα, μοτοσυκλέτες, υπολογιστές, εκτυπωτές, να πάρουν μελάνια, γραφική ύλη, ενώ δέχονται σχετικές «δωρεές» από πολίτες για να ανταπεξέλθουν στην αστυνόμευση και τις δύσκολες συνθήκες της καθημερινότητας στην αντιμετώπιση του εγκλήματος.
Η κίνησή τους είναι παραπάνω και από αξιέπαινη καθώς καθημερινά θέτουν τη ζωή τους σε κίνδυνο και συγχρόνως οι αμοιβές τους είναι ιδιαιτέρως χαμηλές καθώς σε αρκετές θέσεις ευθύνης παίζουν τη ζωή τους κορώνα- γράμματα για ένα ποσό που σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τον κόπο.
Ο αστυνομικός που δημιούργησε μόνος του το καταδιωκτικό όχημα
Με προσωπικά του έξοδα -που ξεπέρασαν τα 20.000 ευρώ!- ένας μάχιμος αστυνομικός μετέτρεψε ένα παροπλισμένο περιπολικό σε πρώτης γραμμής καταδιωκτικό όχημα, που μπορεί να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της δουλειάς του!
Ο αστυνομικός που υπερέβαλε εαυτόν
Πέρα από τις συμβατικές του υποχρεώσεις ως αστυνομικός, ο Γιώργος Βραχνής συνδύασε την αίσθηση καθήκοντος που τον διακατέχει με την αγάπη του για την αυτοκίνηση και το αποτέλεσμα σίγουρα εντυπωσιάζει, καθώς δημιούργησε ένα περιπολικό «θηρίο», που μπορεί να προφτάσει και τον πιο γρήγορο εγκληματία και να ανταποκριθεί με εντυπωσιακή ταχύτητα σε οποιαδήποτε ανάγκη.
Ο ειδικός φρουρός της αστυνομίας έδωσε πάνω από 2000 ευρώ
Η πληροφορία ότι ένας ειδικός φρουρός ανέλαβε να «θωρακίσει» το συγκεκριμένο περιπολικό της Ελληνικής Αστυνομίας, αγνοώντας τα υπέρογκα έξοδα, οδήγησε σε ένα συνεργείο στο Μενίδι γεμάτο με αυτοκίνητα επιδόσεων, τα οποία «πειράζουν» ο Δημήτρης, ο Λάμπρος και ο Λεωνίδας, που εργάζονται ως μηχανικοί βελτιώσεων.
«Το αυτοκίνητο βρισκόταν στην Αμυγδαλέζα με σπασμένο κινητήρα και ραγισμένη τουρμπίνα. Σάπιζε εκεί μέχρι που το ανέλαβε ο αστυνομικός. Από τότε που το πήρε, το συνεργείο έγινε το δεύτερο σπίτι του. Άδειες, ρεπό, πριν ή μετά τη βάρδια, ήταν συνέχεια εδώ. Τώρα έχει αλλάξει σχεδόν τα πάντα, με βελτιωμένα ή καινούργια ανταλλακτικά, και τον βλέπουμε πιο σπάνια» λένε.
Οι μηχανικοί διευκρινίζουν ότι το παλιό περιπολικό έχει γίνει ένα πανίσχυρο όχημα, με ιπποδύναμη 500 αλόγων και τελική ταχύτητα 268 χιλιόμετρα, μετρημένη με σύστημα GPS! Όπως λένε, η ισχύς του δεν δημιουργεί κίνδυνο: «Τι είναι πιο επικίνδυνο; Ένα συμβατικό περιπολικό που πηγαίνει με 200 ή ένα περιπολικό που πάει με 268 και ”φοράει” αγωνιστική ανάρτηση, φαρδιά λάστιχα και εξαπίστονα δισκόφρενα;» ρωτάει ρητορικά ο Δημήτρης.
Εκείνη τη στιγμή φτάνει ο αστυφύλακας (πρώην ειδικός φρουρός) Γιώργος Βραχνής, που, εκτός από αστυνομικός με «τρέλα» για τα αυτοκίνητα, είναι και συγγραφέας, με το ψευδώνυμο «Τηλέμαχος Μπόσσιος»! Αν και θα ήθελε να μιλήσει για τη δουλειά που έχει κάνει στο παροπλισμένο όχημα της ΕΛ.ΑΣ., δεν μπορεί, καθώς κάτι τέτοιο απαιτεί ειδική άδεια. Όμως, η δουλειά «μιλούσε» από μόνη της…
Το περιπολικό “υπόδειγμα”
Το περιπολικό ήταν πεντακάθαρο, τακτοποιημένο, με tactical προσαρμοσμένες θήκες, ένα μεγάλο σακβουαγιάζ πρώτων βοηθειών στο πορτμπαγκάζ, πυροσβεστήρα και άλλα σύνεργα, που μαρτυρούσαν τον επαγγελματισμό του. Ανοίγοντας το καπό εντυπωσιάζει ο σφυρήλατος κινητήρας, που αντέχει το «ζόρι», δουλεύοντας με τρίτης γενιάς τουρμπίνα, η οποία έχει ικανότητα παροχής 550 ίππων.
Για να είναι οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον, έχει προσαρμοστεί σε αυτό ρυθμιστής ιπποδύναμης, ο οποίος θα ξυπνήσει το «θηρίο» με το πάτημα ενός κουμπιού για να ξεκινήσει την καταδίωξη ή να φύγει μπροστά και να ανοίξει τον δρόμο για να γίνει ταχύτερη η διέλευση ενός ασθενοφόρου ή άλλου οχήματος, που μεταφέρει άτομο σε κατάσταση ανάγκης.