Μαθητής με φούστα εμφανίστηκε στο Μουσικό Σχολείο Ιλίου, την περασμένη Τρίτη και καθηγητής του έκανε λεκτική επίθεση και τον έβγαλε έξω από την τάξη.
Τα παιδιά του σχολείου προς συμπαράσταση στον 12χρονο μαθητή της πρώτης γυμνασίου, από χθες, Τετάρτη, εμφανίζονται στο σχολείο ντυμένα τα αγόρια ως κορίτσια και τα κορίτσια ως αγόρια.
Όπως κατήγγειλε γονέας στο protothema.gr, όταν ο καθηγητής αντίκρισε τον μαθητή, άρχισε να τον προσβάλει προκαλώντας τις αντιδράσεις των συμμαθητών του.
Ο καθηγητής, θέλοντας να επιπλήξει λοιπόν τον μικρό μαθητή, προέβη σε προσβλητικό χαρακτηρισμό, καθώς φέρεται να είπε στο παιδί «είσαι ντροπή της κοινωνίας».
«Το σκηνικό έγινε Τρίτη μεταξύ ενός καθηγητή και ενός μαθητή της 1η Γυμνασίου. Το παιδί αν θέλει ή αισθάνεται κορίτσι είναι δικαίωμα του και δεν αφορά κανέναν πέρα από εκείνο και την οικογένεια του. Ο καθηγητής, σύμφωνα με τα παιδιά, έκανε ξεφτίλα το παιδί μπροστά σε όλη την τάξη. Έφτασε στο σημείο να το αποκαλέσει: “Nτροπή της κοινωνίας”. Το έβγαλε έξω από την τάξη και το έστειλε στο γραφείο της διεύθυνσης. Ειδοποιήθηκαν μέχρι και οι γονείς του παιδιού που πήγαν στο σχολείο και όπως ήταν φυσικό ζήτησαν εξηγήσεις», υπογραμμίζει ο γονέας.
Ο μαθητής με φούστα έχει στο πλευρό του γονείς και μαθητές του σχολείου
Σε μια συγκινητική κίνηση, που αποδεικνύει την έμπρακτη συμπαράστασή τους, προχώρησαν οι συμμαθητές του 12 αγοριού. Τα κορίτσια εμφανίστηκαν με πανελόνι και γραβάτα και τα αγόρια με φούστα.
Φωτογραφίες από το μουσικό σχολείο Ιλίου με τα κορίτσια ντυμένα αγόρια και τα αγόρια κορίτσια έχουν κυκλοφορήσει στα social media, με το σύνθημα «Τα ρούχα δεν έχουν φύλο».
Τα παιδιά, θέλοντας να διαμαρτυρηθούν, πήραν την απόφαση να εμφανιστούν την επόμενη μέρα ντυμένα τα κορίτσια με παντελόνια και γραβάτες και τα αγόρια με φούστες. Τα παιδιά για δεύτερη συνεχόμενη μέρα εμφανίστηκαν το ίδιο ντυμένα, πέρα από 6 μαθητές.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι σήμερα, Παρασκευή, το πρωί, το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων θα συναντηθεί με τη διευθύντρια του σχολείου, για να συζητηθεί το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.