Advertisement
ΕΛΛΑΔΑ

«Κόβει» στο μισό τις τιμές αρκετών προϊόντων – Το μεγάλο σούπερ μάρκετ που «φέρνει τα πάνω κάτω» στην αγορά

23:04
Νίκη Μουλά

Ένα σούπερ μάρκετ, που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, μειώνει τις τιμές στο μισό, αποδεικνύοντας ότι βρίσκεται δίπλα στην οικογένεια.

«Θέλουμε να δείξουμε έμπρακτα ότι είμαστε δίπλα σε κάθε οικογένεια», αναφέρει γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Advertisement

 

Πρόκειται για την αλυσίδα Lidl Ελλάς, η οποία προχωράει σε μεγάλες μειώσεις τιμών, που φτάνουν έως και -50%, σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης.

Advertisement

 

Advertisement

Η ανακοίνωση της εταιρείας σούπερ μάρκετ

 

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση: «Τα σούπερ μάρκετ Lidl Ελλάς, σε μια εποχή που οι ανάγκες και οι απαιτήσεις της καθημερινότητας συνεχώς αλλάζουν, επιβαρύνοντας αισθητά κάθε νοικοκυριό, στέκεται στο πλευρό όλων των καταναλωτών με σημαντικές μειώσεις τιμών που φτάνουν έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης

 

Advertisement

Οι μειώσεις τιμών αφορούν τόσο κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας όσο και επώνυμους, με στόχο την κάλυψη βασικών αναγκών κάθε οικογένειας από μια πληθώρα προϊόντων σταθερής γκάμας αλλά και κωδικών ψυγείου, κατάψυξης και φρέσκου κρέατος.

 

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές αλλά και στο σύνολο της ελληνικής αγοράς, το σούπερ μάρκετ Lidl Ελλάς, από τον Μάιο του 2023, έχει προβεί σε μόνιμες μειώσεις τιμών σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων, προσφέροντας ουσιαστική στήριξη στους πελάτες της. Απόδειξη των επιτυχημένων στρατηγικών κινήσεων της εταιρείας αποτελεί η καταγραφή αρνητικού πληθωρισμού για 7ο συνεχόμενο μήνα, με τιμές μειωμένες κατά μέσο όρο κατά -3,1%, συγκρίνοντας το διάστημα από Ιανουάριο έως Ιούλιο 2024 με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Προσηλωμένη στην αποτελεσματική στρατηγική της, η Lidl Ελλάς συνεχίζει να παρέχει τα καλύτερα προϊόντα στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, εξασφαλίζοντας παράλληλα την καλύτερη δυνατή ποιότητα που με συνέπεια παρέχει εδώ και 25 χρόνια».

 

Advertisement

 

Από την πλευρά του, ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του σούπερ μάρκετ Lidl Ελλάς, υπογράμμισε: «Στη Lidl Ελλάς, η δέσμευσή μας προς την ελληνική κοινωνία είναι αδιαπραγμάτευτη. Κατανοούμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές μας και εργαζόμαστε αδιάκοπα για να προσφέρουμε λύσεις που κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη και προσιτή. Με τη μείωση τιμών έως και -50% σε πάνω από 160 προϊόντα βασικής ανάγκης, θέλουμε να δείξουμε έμπρακτα ότι είμαστε δίπλα σε κάθε οικογένεια, σε κάθε καταναλωτή, εξασφαλίζοντας πάντα την υψηλότερη ποιότητα στις πιο προσιτές τιμές. Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Ελλάδα και στους ανθρώπους της, με στόχο ένα καλύτερο αύριο για όλους».

 

 

1η φορά γίνεται κάτι τέτοιο: Η Lidl ανέβασε αποδείξεις του Σκλαβενίτη και του Βασιλόπουλου και κάνει… την σύγκριση

 

Στο πρόσφατο διαφημιστικό της φυλλάδιο, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl παρουσιάζει όχι μόνο εκπτωτικά προϊόντα, αλλά και συγκρίσεις τιμών με άλλες δύο μεγάλες αλυσίδες, χωρίς να κατονομάζει τις ανταγωνιστικές εταιρείες. Ωστόσο, τα χρώματα που χρησιμοποιούνται – πορτοκαλί για τον Σκλαβενίτη και μπλε για την ΑΒ Βασιλόπουλος, καθιστούν σαφείς τις αναφορές.

 

Νέα Διαφημιστική Καμπάνια της Lidl: Σύγκριση Τιμών με τους Ανταγωνιστές

Με τίτλο «Lidl το οικονομικότερο σουπερμάρκετ με αποδείξεις έως και 22,7% φθηνότερα», η Lidl επιτείνει την επίθεσή της συγκριτικά με την προηγούμενη καμπάνια δύο εβδομάδες νωρίτερα. Σε εκείνη την καμπάνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε απαντήσει σαρκαστικά, υποστηρίζοντας ότι οι τιμές της ήταν χαμηλότερες.

Η Σύγκριση Τιμών:

Στο νέο φυλλάδιο, η Lidl συγκρίνει τις τιμές 12 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μεταξύ των τριών αλυσίδων. Συγκεκριμένα, η συνολική αξία των προϊόντων της Lidl ανέρχεται σε 31,81 ευρώ, ενώ το «καλάθι» του Σκλαβενίτη κοστίζει 38,19 ευρώ και της ΑΒ Βασιλόπουλος 41,16 ευρώ. Σύμφωνα με την καμπάνια, το «καλάθι» της Lidl είναι φθηνότερο κατά 16,7% από του Σκλαβενίτη και κατά 22,7% από της ΑΒ. Στην προηγούμενη σύγκριση, το «καλάθι» της Lidl εμφανιζόταν φθηνότερο κατά 11,7% από αυτό της ΑΒ και κατά 16,2% από αυτό του Σκλαβενίτη.

 

Οι Αντιδράσεις των Ανταγωνιστών:

Η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε απαντήσει άμεσα στην προηγούμενη καμπάνια της Lidl, ευχαριστώντας τη για την επιλογή της και τονίζοντας ότι με μια 6ευρη επιταγή, το καλάθι θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό. Η αλυσίδα επίσης αναφέρθηκε στα προνόμια του προγράμματος AB Plus.

«Είδαμε ότι ήρθες και ψώνισες από εμάς και σε ευχαριστούμε πολύ. Απέδειξες ότι έχουμε ήδη χαμηλές τιμές αλλά με μία 6ευρη επιταγή το καλάθι σου θα ήταν ακόμα πιο οικονομικό! Γι αυτό και πήραμε την πρωτοβουλία να σε κάνουμε μέλος του AB Plus. Για να εξαργυρώνεις και εσύ τι 6ευρές επιταγές αλλά και όλα τα προνόμια που απολαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες καθημερινά. Καλώς ήρθες και καλά ψώνιαΑΒ Βασιλόπουλος»

Πηγές από την ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζουν ότι η σύγκριση έγινε μεταξύ ανόμοιων προϊόντων και εξετάζουν την προσφυγή στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας για πιθανή παράβαση του Κώδικα διαφήμισης.

 

Από την πλευρά του, ο Σκλαβενίτης δεν αναμένεται να αντιδράσει αυτή τη φορά, καθώς υψηλόβαθμο στέλεχος της αλυσίδας δήλωσε στην Καθημερινή ότι ο τελικός κριτής για το έργο της κάθε εταιρείας είναι ο καταναλωτής.

TAGS:
Advertisement