Τραγωδία στα Τέμπη: Παραδέχθηκε το μοιραίο λάθος του ο 60χρονος σταθμάρχης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το απέδωσε σε κακιά στιγμή
Ο 60χρονος σταθμάρχης της Λάρισας που κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια, σωματική βλάβη από αμέλεια και επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία μέσων θα οδηγηθεί την Πέμπτη (2/3) ενώπιον του εισαγγελέα.
Σε βάρος του έχει σχηματιστεί δικογραφία για το αδίκημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών από το οποίο προήλθε ως αποτέλεσμα θάνατος πολλών ατόμων (κακούργημα), το οποίο με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα επισύρει ποινές από 10 χρόνια κάθειρξη ως και ισόβια. Επίσης, για ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες από αμέλεια και κατά συρροή.
Ο 60χρονος σταθμάρχης που έχει συλληφθεί για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη, κατά την προανακριτική του απολογία παραδέχθηκε ότι έκανε λάθος αποδίδοντάς το στην «κακιά ώρα».
Σύμφωνα με το T-live και τη Γιώτα Κηπουρού, πρόκειται για έναν άνδρα 60 ετών, ο οποίος πριν από 10 χρόνια εργαζόταν στον ΟΣΕ, κουβαλώντας βαλίτσες. Επίσης, για 10 χρόνια ήταν υπάλληλος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, μοιράζοντας τα σχολικά βιβλία σε παιδιά.
Τους τελευταίους 6 μήνες, πήρε ξανά μετάθεση στον ΟΣΕ. Από τα τέλη Ιανουάριου του 2023, εργαζόταν ως σταθμάρχης, όπως φαίνεται και στη δημοσίευσή του στο facebook.
Η δημοσιογράφος ήρθε σε επικοινωνία με τον δεύτερο σταθμάρχη που ήταν με τον 60χρονο το μοιραίο βράδυ.
«Δεν βλέπαμε τηλεόραση. Ήμουν μαζί του όμως όλο το βράδυ. Δεν κατάλαβε τι λάθος έκανε στην αρχή. Όταν έμαθε για το δυστύχημα ήμασταν εκείνη την ώρα μαζί. Τα έχασε, δεν μίλησε καθόλου. Τον ρώτησα τι έκανε, μου είπε ότι το τρένο το έβαλε κανονικά στη γραμμή. Μετά κατάλαβε το λάθος του. Έκανε καθαρά λάθος. Είναι ανθρώπινο λάθος. Δεν πατάς κανένα κουμπί, γυρίζεις τα κλειδιά στην ευθεία ή στη διαγώνιο. Τα συστήματα μία χαρά λειτούργησαν.
Το λάθος είναι καθαρά δικό του και το παραδέχτηκε και χθες εκεί. Το παραδέχτηκε μπροστά μου. Είναι καθαρά ανθρώπινο λάθος. Ποιο σύστημα φταίει;» είπε αρχικά ο συνάδελφος του σταθμάρχη.
Στη συνέχεια, επιβεβαίωσε στην Τατιάνα Στεφανίδου ότι ο σταθμάρχης εργαζόταν στον ΟΣΕ για χρόνια, έφυγε για να εργαστεί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στη συνέχεια επέστρεψε για να γίνει σταθμάρχης, ενώ υπογράμμισε πως ο σταθμάρχης εκπαιδεύτηκε για τρεις μήνες στη θεωρία και τρεις μήνες πρακτική.