Τζωρτζίνα: «Παγωμένο» παρακολουθεί το πανελλήνιο τις εξελίξεις από χθες το απόγευμα, μετά τη σύλληψη της Ρούλας Πισπιρίγκου και την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος της για ανθρωποκτονία από πρόθεση της μεγαλύτερης κόρης της.
Συγκεκριμένα η Ρούλα Πισπιρίγκου κατηγορείται ότι αφαίρεσε τη ζωή της 9χρονης κόρης της Τζωρτζίνας και σήμερα, Πέμπτη, θα οδηγηθεί στο κτίριο 9 της Ευελπίδων, ενώπιον ανακριτή. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι στιγμής η 33χρονη παραμένει αμίλητη, ανέκφραστη και μη συνεργαζόμενη με τις αρχές. Η ίδια πέρασε το βράδυ υπό συνεχή επιτήρηση αστυνομικών, αφού είχαν εκφραστεί φόβοι ότι ίσως να προσπαθούσε να αυτοκτονήσει.
Η άτυχη Τζωρτζίνα που τα τελευταία χρόνια είχε υποστεί εγκεφαλική παράλυση και έμεινε τετραπληγική, απέδωσε τελικά Δικαιοσύνη -αν και μετά θάνατον- αφού ήταν εκείνο που ώθησε τις Αρχές στο να ξετυλίξουν το κουβάρι του νήματος.
Τζωρτζίνα: Τα «σημάδια» από τη ζωγραφιά της άτυχης 9χρονης
Αν και φοβισμένη, η 9χρονη Τζωρτζίνα κραύγασε για βοήθεια αναφορικά με τα όσα φρικτά ζούσε μέσα στους τοίχους του σπιτιού της, απεικονίζοντας ατόφια τα συναισθήματά της με αφορμή – τραγική ειρωνεία- τη… «Γιορτή της Μητέρας».
Υπενθυμίζουμε πως από την εκπομπή «Φως στο Τούνελ» είχαν προβληθεί κάποιες ζωγραφιές της Τζωρτζίνας, ενώ η Παιδοψυχολόγος – Λογοπαθολόγος, Χριστίνα Μπογιατζή μέσα από μία μακροσκελή ανάρτησή της, είχε αναλύσει όλα τα σημεία της ζωγραφιάς.
Όπως βλέπουμε και από τη ζωγραφιά, η 9χρονη Τζωρτζίνα είχε σχηματίσει έναν άγγελο, μια μεγάλη καρδιά και ένα… δέντρο- κρεμάλα, τη στιγμή μάλιστα που «ζωγραφιές μετά τα 7 έτη εντάσσονται στο σχηματικο στάδιο και διέπονται από ρεαλισμό και βάθος», σύμφωνα με την Παιδοψυχολόγο.
Συγκεκριμένα η κ. Μπογιατζή υποστήριξε σχετικά ότι «δεν είναι δυνατόν ένα παιδί να ζωγραφίζει ως άγγελο τη μαμά του όταν αυτή ζει!», όπως ισχυρίστηκε με τη σειρά της η μητέρα του παιδιού, Ρούλα Πισπιρίγκου, καθώς η αίσθηση του κινδύνου της Τζωρτζίνας υποδηλώνεται με πολλά και διαφορετικά σύμβολα στη ζωγραφιά, όπως η θέση της ίδιας σε μεγάλη απόσταση από την μητέρα της, το μαύρο χρώμα που χρησιμοποιεί για εκείνη, αλλά και ο κορμός του δέντρου σε… σχήμα κρεμάλας, από το οποίο η 9χρονη Τζωρτζίνα ένοιωθε να απειλείται.
Η ερμηνεία της ζωγραφιάς
Σύμφωνα με την Παιδοψυχολόγο, Χριστίνα Μπογιατζή, στη ζωγραφιά της Τζωρτζίνας εκπέμπονται τα εξής μηνύματα:
- Θέση παιδιού στην κούνια χρώμα μπλε: νιώθω ανασφάλεια να μπω στο σχήμα της ζωγραφιάς, σας προσέχω και σας παρατηρώ από μακρυά.
- Κάνω κούνια: παραμένω παιδί. Είμαι δυναμική, μου αρέσει η κίνηση.
- Σχήμα δέντρου: κορμός σε σχήμα κρεμάλας. Πρέπει να βρω τις λέξεις για να μην κρεμαστώ. Κινδυνεύω.
- Κίτρινη κούνια: η θέση μου είναι αυτή της αντίληψης, η δυνατότητα μου να κινούμαι και να βλέπω από άλλη οπτική γωνία με βάζει σε ισχυρή θέση αντίληψης.
- Ένωση δέντρου με καρδιά: συνδέομαι αλλά μένω μακριά.
- “ΓΙΑ ΕΣΑΣ”: Δώστε προσοχή στη ζωγραφιά του πλαισίου καρδιάς. Όποιος μπορεί να το καταλάβει; Για όλους εσάς! Κραυγή βοηθείας. Γραμμένο με κόκκινο χρώμα σημαίνει πως ζητάω βοήθεια από εκείνους που αισθάνομαι οτι ανήκω μαζί τους, π.χ. όποιον ενδιαφέρεται.
- Φωτεινότητα στην καρδιά: Στο πλαίσιο της καρδιάς είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
- Σχήμα αγγέλου/ πτηνού με μύτη που εξέχει: Η αδερφή μου έγινε άγγελος, πέθανε. Η μύτη της κάτι λέει για το θάνατό της, όμως έγινε ΚΑΙ πουλί/πτηνό πράγμα που με φοβίζει και εμένα και νιώθω ανασφάλεια.
- Πράσινο πλαίσιο σε σχήμα καρδιάς: Βάζω αυτό που συμβαίνει στην αδερφή μου σε θέση ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να μη μου συμβεί το ίδιο.
- Κεντρική φιγούρα με μαυρισμένο πρόσωπο: το πρόσωπο δίπλα στην αδερφή μου είναι επιθετικό, μη προσβάσιμο, πολύ συγκεχυμένο, τερατώδες, με χέρια που παραβιάζουν τα όρια της αδελφής μου, όμως εκείνη βγαίνει από το σχήμα σιγά σιγά και σώζεται από αυτό το πρόσωπο. Το πρόσωπο είναι ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ, δεν είναι η αδερφή μου.
- Πράσινος άγγελος: Η αδελφή μου ΦΕΥΓΕΙ από το μαυρισμένο πρόσωπο με τα μακριά χέρια. Διαφοροποιείται.
- Δεξιά θέση αγγέλου στη ζωγραφιά: Η αδελφή μου (ΙΡΙΔΑ) είναι πλέον ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, γιατί μετά την παιδική ηλικία της κούνιας, ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ στο μέλλον αν και εγώ απέχω από αυτό γιατί βρίσκομαι αριστερά, μακριά.
- Πατέρας πουθενά. ΑΦΑΝΤΟΣ.
- Μεικτά χρώματα πλαισίου καρδιάς: Το πράσινο είναι γιατί θέλω να είμαι μακριά του, δεν θέλω να γίνω άγγελος, το κόκκινο είναι γιατί συμπεριλαμβάνομαι εφόσον το βλέπω από μακριά.
- Μαύρο πρόσωπο: Αμφιθυμία συναισθημάτων, απροσδιόριστο ον που προκαλεί σκοτάδι, κυριαρχία, θάνατο.
Η αντίδραση της 33χρονης για την ανάλυση από την παιδοψυχολόγο
«Ποια είσαι εσύ που ερμηνεύεις τη ζωγραφιά του παιδιού μου και πού ξέρεις ποια χρονική στιγμή την έκανε;» φέρεται να είπε, μεταξύ άλλων, η Ρούλα Πισπιρίγκου στην Χριστίνα Μπογιατζή, με την επιστήμονα, ωστόσο, να επιμένει μέχρι τέλους στην ανάλυσή της.
Συμπληρώνοντας, αντίθετα, το παζλ της υπόθεσης, η κ. Μπογιατζή παρατήρησε ως προς την πιστότητα της ζωγραφιάς πως «τα κορίτσια συνήθως χρησιμοποιούν ευρύτατο φάσμα χρημάτων και οι λεπτομέρειες είναι πιο εύστοχες από αυτές των αγοριών στο σχηματικο στάδιο (ηλικία 7 και άνω)», συμπληρώνοντας επιπλέον πως «η ζωγραφιά λειτουργεί ως έναν απενοχοποιημενο τρόπο έκφρασης συναισθημάτων δίχως την απαίτηση λεκτικής επάρκειας».
Ο προπονητής της 9χρονης στο ποδόσφαιρο, άλλωστε, έκανε λόγο για ένα παιδί με μεγάλη ευφυΐα, το οποίο είχε πολύ ισχυρή αντίληψη του περιβάλλοντος. Αναφερόμενος στη Τζωρτζίνα, ο ίδιος περιέγραψε στο «Φως στο Τούνελ» πως η 9χρονη «είχε πολύ υψηλό δείκτη νοημοσύνης. Έπαιρνε πολύ εύκολα όλα όσα της δίδασκα. Ήταν χαρούμενο και ευδιάθετο παιδί, μες στην τρελή χαρά». «Φαινόταν ότι αγαπούσε πολύ τον μπαμπά της. Ήταν συνέχεια μαζί» συμπλήρωσε ο ίδιος, με αποτέλεσμα το παιδί να διακόψει κάποια στιγμή τις προπονήσεις με τον μπαμπά του, στον οποίο φέρεται να είχε ιδιαίτερη αδυναμία.