Όσο οι εμβολιασμοί τείνουν να γίνουν σε ακόμη περισσότερους κλάδους υποχρεωτικοί οι αρνητές ψάχνουν με κάθε τρόπο να το αποφύγουν.
Μεγάλη διάσταση παίρνουν οι αρνητές ιερείς και μοναχοί
Αφού αρχικά αρνήθηκαν την ύπαρξη του κορωνοϊού επειδή ήταν «μία απλή γρίπη» τώρα προσπαθούν απεγνωσμένα να κολλήσουν την νόσο για να μην υποχρεωθούν να εμβολιαστούν με τα «σατανικά» εμβόλια! Πρόκειται για τον τελευταίο παραλογισμό στους κόλπους θρησκολήπτων και θρησκευτικών οργανώσεων, που υποδαυλίζεται από την αντιεμβολιαστική ρητορική ιερωμένων, με αποτέλεσμα να τίθεται σε άμεσο κίνδυνο η δημόσια υγεία.
Το κίνημα των αρνητών του κορονοϊού και των εμβολίων μεταξύ ιερέων, μοναχών και πιστών λαμβάνει μεγάλες διαστάσεις πυροδοτώντας την εξάπλωση της νόσου σε μεγάλα τμήματα του πληθυσμού, που στην πλειοψηφία τους είναι μεγάλης ηλικίας. Παρά την επίσημη θέση της Εκκλησίας της Ελλάδας υπέρ του εμβολιασμού κατά τις Covid-19, η διαδικτυακή αντιεμβολιαστική «κατήχηση» από ιερείς και μοναχούς με ακροατήριο δεκάδες χιλιάδες πιστών δημιουργεί μία μεγάλη «δεξαμενή» με θρησκευτικά χαρακτηριστικά υποψήφιων θυμάτων από επιπλοκές της λοίμωξης.
Η πλειοψηφία ιερέων και μοναχών είναι ανεμβολίαστοι
Τα πρόσφατα περιστατικά θανάτων μοναχών στη Θεσσαλονίκη έρχονται να επιβεβαιώσουν την εικόνα, που έχει η επιστημονική κοινότητα ότι τα μοναστήρια εξελίσσονται σε πρωταγωνιστικούς φορείς αντιεμβολιασμού με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Είναι χαρακτηριστική η εκτίμηση, που έχει διατυπώσει ο καθηγητής Πνευμονολογίας του πανεπιστημίου Κρήτης Νίκος Τζανάκης ότι οι ιερείς και οι μοναχοί στην πλειοψηφία τους είναι ανεμβολίαστοι και αρνητές. Ο διευθυντής της Πνευμονολογικής Κλινικής του ΠΑΓΝΗ θεωρεί ότι το 60% έως 70% των ιερέων είναι ανεμβολίαστοι υπολογίζοντας το ποσοστό των ανεμβολίαστων μοναχών στο 80% με 90%.
Το στοιχείο αυτό θα πρέπει να συνεκτιμηθεί με τα ενδιαφέροντα ευρήματα πρόσφατης έρευνας κοινής γνώμης, βάσει των οποίων, οι θρησκευτικοί λόγοι αναδεικνύονται ως 4η κατά σειρά αιτία άρνησης εμβολιασμού. Με δεδομένο ότι οι αρνητές για θρησκευτικούς λόγους είναι της τάξης του 11% βρισκόμαστε μπροστά σε ένα σύνολο περίπου 500.000 ατόμων, που είναι μάλλον απίθανο να πειστεί από τους επιστήμονες ή την Πολιτεία να εμβολιαστεί καθώς η λανθασμένη άποψη, που έχει διαμορφώσει για τον κορωνοϊό και τα εμβόλια, εδράζεται σε θρησκευτική πεποίθηση.
Και δεν αρκεί μόνο αυτό. Τα όσα αναφέρει στην τελευταία διαδικτυακή εκπομπή του ο πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Βολουδάκης, ο οποίος τόσο από άμβωνος όσο και και μέσω των social media πρωταγωνιστεί στην αντιεμβολιαστική τάση στους κόλπους της Εκκλησίας εντείνουν τον προβληματισμό. Ο προϊστάμενος του ιερού ναού Αγίου Νικόλαο Πευκακίων Αθηνών αναλύοντας την μεταδοτικότητα του κορωνοϊού μιλά για τη νόσηση των μοναχών αλλά και για τους πιστούς, που προσπαθούν να κολλήσουν την νόσο για να μην εμβολιαστούν και είναι αδύνατο να τα καταφέρουν!
Πώς είναι δυνατό στο μοναστήρι να κολλάνε;
«Η μεταδοτικότητα του ιού είναι ένα μυστήριο. Τον τελευταίο καιρό το έζησα με άμεσους συνεργάτες μου, στους οποίους σε μία περίπτωση ασθένησε η γυναίκα και ο σύζυγός της και το παιδί της που είναι φοιτητής προσπαθούσαν επί 15 μέρες να κολλήσουν για να διευκολυνθούν με αυτό τον τρόπο και να μην τους ζητηθεί το εμβόλιο. Ηταν αδύνατο να κολλήσουν. Χθες με πήρε ένας τηλέφωνο από την επαρχία και μου λέει, ‘πάτερ πώς θα κολλήσω;’. Μέχρι τώρα με ρωτούσαν, ‘πώς θα αρρωστήσω;’. ‘Πώς θα κολλήσω πάτερ να γλιτώσω το εμβόλιο;’. Η γυναίκα μου έχει Covid, τη φιλάω από το πρωί έως το βράδυ. Δε μπορώ να κολλήσω. Πώς κολλάνε;…Οι άνθρωποι έχουν τρελαθεί, θέλουν να αρρωστήσουν. Και δεν αρρωσταίνουν. Πώς είναι δυνατό στο μοναστήρι να κολλάνε; Μήπως επειδή τα μοναστήρια έκλεισαν τις πόρτες και δε δέχονται τον κόσμο και τους άφησε ο Θεός να θεραπεύονται μόνοι τους;»
«Γιατί κόπτεστε να επιβάλλεται το εμβόλιο; Εγώ θέλω πεθάνω»
Σε άλλη διαδικτυακή παρέμβαση του ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, με περισσότερες από 30.000 προβολές επιχειρηματολογεί για την αναποτελεσματικότητα των εμβολίων, κατά τον ίδιο, μιλώντας για το δικαίωμα των ανεμβολίαστων να πεθάνουν αν θέλουν από κορονοϊό! «Τα εμβόλια αυτά όχι μόνο δεν εγγυώνται τίποτα αλλά βάζουν στον οργανισμό ουσίες, για τις οποίες θα μετανοήσουν πάρα πολλοί άνθρωποι. Ηδη πλήρως εμβολιασμένοι πέθαναν. Ποια είναι λοιπόν η προστασία που προσφέρουν; ποιον θέλουν να πείσουν;…Γιατί κόπτεστε να το επιβάλλεται; Εγώ θέλω πεθάνω. Ο άλλος θέλει να πεθάνει. Θα το απαγορεύσετε; Και μετά λέτε ότι εγώ που δεν εμβολιάζομαι έχω ευθύνη έναντι των άλλων;»