Euroferry Olympia: Ζωντανός εντοπίστηκε ένας από τους 12 αγνοούμενους επιβάτες του πλοίου, σήμερα, Κυριακή, το πρωί, μετά τη φωτιά που ξέσπασε τα ξημερώματα της Παρασκευής, ανοιχτά της Κέρκυρας.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται στην πρύμνη και γίνονται προσπάθειες για την απεγκλωβισμό και την ασφαλή απομάκρυνσή του από το πλοίο.
Πρόκειται για έναν 21χρονο οδηγό φορτηγού, με καταγωγή από τη Λιθουανία, ο οποίος χαίρει άκρας υγείας. Ο 21χρονος εντοπίστηκε στην πρύμνη του πλοίου και κατέβηκε μόνος του από τη σκάλα για να πάει στους διασώστες.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, ο οποίος μίλησε στον ANT1.
Ο διασωθείς φέρεται να επεσήμανε στους διασώστες «άκουγα κι άλλες φωνές», όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες.
Την ίδια ώρα, η αγωνία έχει φτάσει στο αποκορύφωμα για τους υπόλοιπους 11 αγνοούμενους, με τις ελπίδες να αναπτερώνονται μετά και την τελευταία εξέλιξη με τον οδηγό του φορτηγού που βρέθηκε ζωντανός.
Σε ασφαλές σημείο έχει ρυμουλκηθεί το Euroferry Olympia
Εξάλλου, σε ασφαλές σημείο, στα βόρεια της Κέρκυρας, έχει ρυμουλκηθεί το πλοίο, στο εσωτερικό του οποίου εξακολουθούν να υπάρχουν μικρές εστίες φωτιάς, ενώ και σήμερα, Κυριακή, συνεχίζονται οι ρίψεις νερού από ρυμουλκά και πυροσβεστικά πλοιάρια.
Στο μεταξύ, τις δραματικές στιγμές που έζησαν κατά την επιχείρηση διάσωσης στο πλοίο Euroferry Olympia περιέγραψε ο διασώστης που κατέβηκε από το ελικόπτερο Super Puma στο κατάστρωμα.
Ο πυραγός Γιώργος Μήτσης, επικεφαλής της 5ης ΕΜΑΚ, μίλησε στον ΣΚΑΪ για επιχείρηση σε οριακές συνθήκες, με τη τοξική δυσοσμία να δημιουργεί μια ανυπόφορη κατάσταση, τονίζοντας «μόνο για ελάχιστα λεπτά μπορούσαμε να επιχειρήσουμε, η μυρωδιά και οι θερμοκρασίες είναι τέτοιες που καθιστούν αδύνατη οποιαδήποτε ενέργεια».
Παράλληλα, σημείωσε ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ομάδα του αυτή τη στιγμή είναι ο χρόνος παραμονής στο πλοίο. «Δεν μπορούμε να μένουμε για 10 – 15 λεπτά. Αν πέσει το θερμικό φορτίο και περιοριστεί η τοξικότητα των αερίων, θα μπορέσουμε να πλησιάσουμε, να κάνουμε διανοίξεις», πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο ναυτιλιακός σύμβουλος κ. Γιώργος Ξηραδάκης κατέληξε ότι η θερμοκρασία στο εσωτερικό του πλοίου μπορεί να ξεπερνά και τους 2.000 βαθμούς Κελσίου, που σημαίνει πως σίδερο, λαμαρίνες και κάθε υλικό έχει λιώσει.