Η πανδημία δημιούργησε νέα δεδομένα στην εστίαση με την κανονικότητα να επιστρέφει το 2024, αναφέρει έρευνα που πραγματοποίησαν οι εταιρείες MSPS και Alternative για λογαριασμό της Coca-Cola.
Λόγω του κορωνοϊού και των περιοριστικών μέτρων που λάμβανε και λαμβάνει μέχρι και σήμερα η χώρα για την αναχαίτιση της πανδημίας, έχουν αλλάξει οι συνήθειες των πολιτών στη διασκέδαση.
Αρχικά το ωράριο, οι Έλληνες βγαίνουν πλέον νωρίτερα, κυρίως από τις 7 μ.μ. έως τις 10 μ.μ., με την τάση αυτή να είναι πιο εμφανής στα προάστια, ενώ οι παρέες είναι συνήθως μικρότερες, λόγω και των περιορισμών.
Σε επίπεδο επισκεψιμότητας, τον τελευταίο χρόνο καταγράφεται μείωση 6% στα καταστήματα καφέ, 12% στις ταβέρνες, 21% στα εστιατόρια, 23% στα καφέ-μπαρ, 20% στα fast food, 30% στα μπαρ, 51% στα club και 37% στα μπαρ-εστιατόρια.
Οι βασικοί λόγοι στους οποίους αποδίδουν οι ερωτηθέντες τον περιορισμό της εξόδου διασκέδασης και την προτίμηση της κατ’οίκον διασκέδασης αφορούν την εξοικονόμηση χρημάτων για το 70%, ενώ 62% δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερh ασφάλεια.
Τέλος, σχεδόν ένας στους δύο δηλώνει ότι θέλει να αποφύγει την πολυκοσμία και τη φασαρία. Σε σχέση με την προ COVID-19 περίοδο, το 66% δηλώνει ότι βγαίνει λιγότερο έξω, με το 55% να δηλώνει επίσης ότι στις εξόδους του καταναλώνει το ίδιο. Ωστόσο, ένα σημαντικό ποσοστό 37% αναφέρει ότι όταν βγαίνει καταναλώνει λιγότερο σε σχέση με προ πανδημίας εποχές.