Μετ’ εμποδίων η έξοδος και είσοδος των επιβατών στην αποβάθρα του σταθμού «Παιανία – Κάντζα»
Στον σταθμό «Παιανία – Κάντζα» οι επιβάτες του Προαστιακού κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν ένα μικρό αλλά ενοχλητικό εμπόδιο. Καθώς περίμεναν στην αποβάθρα, παρατήρησαν ότι το τελευταίο βαγόνι του τρένου σταμάτησε περίπου τρία μέτρα μακριά από το σωστό σημείο, δημιουργώντας δυσκολίες στην έξοδο και την είσοδο των επιβατών.
Λόγω της ατυχούς τοποθέτησης, η πόρτα του βαγονιού άνοιξε μπροστά στο κάγκελο που διαχωρίζει την υψομετρική διαφορά ανάμεσα στην αποβάθρα και στους συρμούς του Μετρό. Ως αποτέλεσμα, οι επιβάτες αναγκάστηκαν να κάνουν «ασκήσεις γυμναστικής» για να επιβιβαστούν ή να αποβιβαστούν, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα την υψομετρική διαφορά και το κάγκελο.
Αντίκτυπος στις Ανάγκες των Επιβατών
Δημοσιεύτηκε ένα χαρακτηριστικό βίντεο από το mesogianews.gr, το οποίο αποτύπωνε την κατάσταση, προκαλώντας θυμηδία, αν και η αλήθεια πίσω από αυτό ήταν ανησυχητική. Τα κάγκελα δημιουργούν σοβαρές δυσκολίες για άτομα με αναπηρία, που ήδη αντιμετωπίζουν προκλήσεις κατά τη χρήση δημόσιων συγκοινωνιών. Η πρόσβαση σε μέσα μαζικής μεταφοράς θα πρέπει να είναι ευκολότερη και πιο ασφαλής για όλους τους επιβάτες, ανεξαρτήτως κινητικών περιορισμών.
Τα διαχρονικά προβλήματα σε τρένα και μετρό
Το πρόσφατο βίντεο από τον σταθμό «Παιανία – Κάντζα» θα μπορούσε άνετα να συμπεριληφθεί στα bloopers της χρονιάς, καθώς απεικονίζει τις περιπέτειες των επιβατών που αναγκάστηκαν να ξεπεράσουν δυσκολίες κατά την είσοδο και έξοδο από το τρένο. Ευτυχώς, το περιστατικό δεν οδήγησε σε τραυματισμούς, με τους επιβάτες να δείχνουν σε εξαιρετική φυσική κατάσταση.
Αυτή η αναστάτωση έρχεται λίγες ημέρες μετά τις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν λόγω της ταλαιπωρίας που βίωσαν οι επιβάτες του Μετρό στη Θεσσαλονίκη. Εκεί, η ηλεκτροδότηση της γραμμής διακόπηκε και οι επιβάτες αναγκάστηκαν να φτάσουν στον επόμενο σταθμό με τα πόδια, προκαλώντας αναστάτωση και δυσαρέσκεια.
Αυτές οι καταστάσεις αναδεικνύουν την επείγουσα ανάγκη για βελτίωση των υποδομών και της λειτουργίας των δημόσιων συγκοινωνιών, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η άνεση των επιβατών. Η αποτελεσματική διαχείριση αυτών των ζητημάτων είναι κρίσιμη για την εμπειρία των χρηστών των ΜΜΜ και την αποδοχή τους από το κοινό.
ΕΚΤΑΚΤΟ πριν από λίγο: Mετρό Θεσσαλονίκης – επιβάτες ανάστατοι περπατούσαν μέσα στη σήραγγα μετά από ακινητοποίηση του συρμού
Ένα απρόσμενο τεχνικό πρόβλημα στο Μετρό Θεσσαλονίκης προκάλεσε ταλαιπωρία στους επιβάτες, όταν συρμός ακινητοποιήθηκε στον σταθμό Φλέμινγκ το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου, λίγο μετά τις 18:00. Το περιστατικό δημιούργησε αναστάτωση, καθώς οι επιβάτες αναγκάστηκαν να περπατήσουν μέσα στις σήραγγες για να φτάσουν στην ασφάλεια του σταθμού.
Η Καθυστέρηση και η Έξοδος των Επιβατών
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, οι επιβάτες παρέμειναν κλεισμένοι στον συρμό για περίπου 15 λεπτά με τις πόρτες κλειστές. Κατόπιν, οι πόρτες άνοιξαν, και υπάλληλος του Μετρό τους καθοδήγησε με τα πόδια κατά μήκος των γραμμών, μέχρι τον σταθμό Φλέμινγκ. Από εκεί, ανέβηκαν στην αποβάθρα και στη συνέχεια βγήκαν στην επιφάνεια. Βίντεο που δημοσιεύτηκε στα κοινωνικά δίκτυα δείχνει την πορεία των επιβατών μέσα από τις σήραγγες.
Ανακοίνωση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Η επίσημη ενημέρωση από το Μετρό Θεσσαλονίκης ανέφερε ότι «λόγω τεχνικού προβλήματος, τα δρομολόγια από τον σταθμό Νέα Ελβετία έως τον σταθμό Πανεπιστήμιο διεξάγονται μόνο μέσω της τροχιάς 1». Η διακοπή στη λειτουργία προκάλεσε αναστάτωση, αλλά η έγκαιρη αντίδραση του προσωπικού βοήθησε στην ασφαλή μεταφορά των επιβατών.
Το περιστατικό υπογραμμίζει την ανάγκη για συνεχή βελτίωση των τεχνικών συστημάτων και της ετοιμότητας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.