dei-fthinotero-reyma-kai-ekptoseis-stoys-logariasmoys-amp-8211-poioi-katanalotes-tha-plironoyn-ligotero-32337
11:30

ΔΕΗ: Φθηνότερο ρεύμα και εκπτώσεις στους λογαριασμούς – Ποιοι καταναλωτές θα πληρώνουν λιγότερο

11:30
Newsroom

Εκπτώσεις στη ΔΕΗ: Η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ θα τεθεί σε εφαρμογή εντός της τρέχουσας εβδομάδας. Η γνωστή εταιρεία αναμένεται να καταργήσει της διαφορετικής και υψηλότερης χρέωσης της, όσον αφορά τις καταναλώσεις άνω των 2.000 κιλοβατωρών. Από εκεί και πέρα, αναμένεται να υπάρξει καθιέρωση στο ενιαίο τιμολόγιο νοικοκυριών και πελατών χαμηλής τάσεως.

Εκπτώσεις στη ΔΕΗ: Πρώτες εκπτώσεις

Το πρώτο βήμα των εκπτώσεων το έκανε η ΔΕΗ. Ήταν κατά την περίοδο της εφαρμογής των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό. Τα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης τέθηκαν σε εφαρμογή από τις 26 Μαρτίου. Θα τρέχουν έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου. Ανάμεσα σε αυτά ήταν και η χρέωση με 0,11058 ευρώ ανά kWh των καταναλώσεων άνω των 2.000 kWh όπως και εκείνων κάτω από αυτό το όριο.

Advertisement

Πριν από τις 26 Μαρτίου το δεύτερο κλιμάκιο τιμολογούταν με 0,11936 ευρώ. Οι πελάτες της εταιρείας, με μεσαίες και μεγάλες καταναλώσεις, μέχρι και την Παρασκευή απολαμβάνουν έκπτωση της τάξης του 8% για τις καταναλώσεις της τρίμηνης περιόδου.

Κατάστημα της ΔΕΗ.

σ

Advertisement

Εκπτώσεις στη ΔΕΗ: Η νέα πολιτική της

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η δημόσια εταιρεία είναι βέβαιο πως θα συνεχίσει την ενιαία χρέωση. Αυτό θα γίνει για όλες τις καταναλώσεις. Μάλιστα, με τη χαμηλότερη τιμή των 0,11058 ευρώ ανά kWh. Η νέα εμπορική πολιτική της ΔΕΗ ευνοήθηκε και από τη μείωση των δαπανών που έγραψε στο πρώτο τρίμηνο αλλά και στο δεύτερο ιδίως λόγω της δραστικής μείωσης της λιγνιτικής παραγωγής καθώς και των χαμηλότερων τιμών του φυσικού αερίου.

Advertisement

Η ΔΕΗ αναμένεται να συνεχίσει την εκπτωτική πολιτική της συνέπειας των πληρωμών η οποία σήμερα είναι στο 5%, χωρίς να αποκλείεται και προσαρμογή της εμπορικής πολιτικής στα δεδομένα της αγοράς. Η εταιρεία, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, θα συνεχίζει να δίνει έμφαση και στην περαιτέρω ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, ενώ τα νέα προϊόντα τα οποία ετοιμάζει για τους πελάτες της θα είναι στοχευμένα στους συνεπείς.