Ο σταθμάρχης Λάρισας, που βρισκόταν σε βάρδια όταν σημειώθηκε το δυστύχημα στα Τέμπη, όπου έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, αποφυλακίστηκε.
Εκτός φυλακής ο σταθμάρχης Λάρισας
Όπως αναφέρει το onlarissa.gr, ο εφέτης ανακριτής που χειρίζεται την υπόθεση, έκανε δεκτή της αίτηση αντικατάστασης της προσωρινής κράτησης με περιοριστικούς όρους, που είχε καταθέσει ο σταθμάρχης μέσω του δικηγόρου του Στέφανου Παντζαρτζίδη και οι όροι που του επιβλήθηκαν είναι κατ’ οίκον περιορισμός και απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.
Σε ένα μήνα ολοκληρωνόταν το διάστημα προφυλάκισης του σταθμάρχη Λάρισας
Ο εν λόγω άνδρας βρισκόταν προφυλακισμένος στις φυλακές Λάρισας και εργαζόταν σε δουλειά γραφείου στο σωφρονιστικό κατάστημα, αλλά ακόμα και να μην είχε υποβάλλει αίτηση αποφυλάκισης, θα αποφυλακιζόταν ένα μήνα αργότερα, την 1η Σεπτεμβρίου, οπότε θα συμπλήρωνε 18 μήνες από τη σύλληψή του.
Η εισαγγελία έκρινε ότι ο υπάλληλος του ΟΣΕ δεν είναι επικίνδυνος, προκειμένου να τελέσει άλλες αξιόποινες πράξεις.
Υπενθυμίζεται ότι για το δυστύχημα στα Τέμπη, που σημειώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2023, είχε προφυλακιστεί και ο προϊστάμενος του τμήματος επιθεώρησης του ΟΣΕ Λάρισας, ο οποίος αποφυλακίστηκε επίσης με περιοριστικούς όρους.
«Ήρθε με ρουσφέτι φυτευτός και άπειρος»: Τα είπε όλα ο πρώην σταθμάρχης του ΟΣΕ Λάρισας ξεσπά για τον κατηγορούμενο
Ο πρώην σταθμάρχης του ΟΣΕ Λάρισας, Γιάννης Κολλάτος, μιλώντας στο Kontra24 για την τραγωδία στα Τέμπη, αναφέρθηκε στον σταθμάρχη, ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες για τη σύγκρουση των τρένων.
Ο 59χρονος σταθμάρχης ζήτησε και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί αύριο, Σάββατο, για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη και τον ρόλο που διαδραμάτισε.
Ο πρώην σταθμάρχης του ΟΣΕ Λάρισας ξεσπά κατά του κατηγορουμένου
Όπως υπογράμμισε «η θέση αυτή χρειάζεται γνώση, εμπειρία και εκπαίδευση. Ο εν λόγω δεν μπορούσε να εργαστεί ως σταθμάρχης. Ο μόνος σταθμάρχης που έγινε μόνιμος με ρουσφέτι, ενώ οι άλλοι μπήκαν με μπλοκάκι. Ποιος είναι υπεύθυνος που έγινε αυτός σταθμάρχης; Δούλεψε 15 μέρες στη Καλαμπάκα και τον έφεραν «φυτευτό» στη Λάρισα και άπειρο. Ο Σταθμός Λάρισας χρειάζεται δύο σταθμάρχες σε κάθε βάρδια. Τους έδιωξαν για το κέρδος» και πρόσθεσε «αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση δεν θα είχαμε δυστύχημα παρά το ανθρώπινο λάθος. Απαξίωσαν τον ΟΣΕ για να τον πουλήσουν».