Επιχειρηματικό κόλπο: Το 1956 ο Αριστοτέλης Ωνάσης συνάπτει συμφωνία με το Ελληνικό Κράτος για την εξαγορά του Εθνικού Αερομεταφορέα της Ελλάδας, ο οποίος έφερε την ονομασία ΤΑΕ. Η εξαγορά της ΤΑΕ από τον Έλληνα επιχειρηματία έγινε έναντι του ποσού των 2.000.000 δολαρίων.
To 1957 η ΤΑΕ μετονομάστηκε σε Ολυμπιακή Αεροπορία, ενώ είχε σαν σύμβολο τους Ολυμπιακούς Κύκλους, με ένα κύκλο επιπλέον. Δηλαδή, με έξι κύκλους.
Από εκεί και πέρα, ο Αριστοτέλης Ωνάσης σχεδίασε τις στολές της Ολυμπιακής, με τη βοήθεια διάσημων μόδιστρων όπως ο Πιέρ Γκαρντέν, η Coco Chanel και ο Γιάννης Τσεκλένης.
Οι πρώτες θέσεις των αεροσκαφών της Ολυμπιακής είχαν κρυστάλλινα ποτήρια. Επιπλέον, διέθεταν πορσελάνινα πιάτα, κεριά πάνω στα τραπεζάκια, επίχρυσα μαχαιροπίρουνα, χαβιάρι, αλλά και σαμπάνια.
Στα μέσα της δεκαετίας του ’60 πραγματοποιήθηκε εκσυγχρονισμός της εταιρείας. Αυτό, έγινε με την αγορά αεροσκαφών και σκληρή εκπαίδευση των πιλότων στο εξωτερικό. Δέκα χρόνια αργότερα, στο στόλο της Ολυμπιακής προστίθενται και τα αεροσκάφη 747 (σ.σ. τζάμπο τζετ). Επίσης, πλέον γίνονται πτήσεις και προς τη Μελβούρνη.
Το 1973 ο συνδυασμός της πετρελαϊκής κρίσης, της ανίατης ασθένειας του Ωνάση και του χαμού του γιου του, έφεραν την παραχώρηση της Ολυμπιακής στο Ελληνικό κράτος έναντι 68.000.000 δολαρίων. Πάντως, τουλάχιστον τα τρία πρώτα χρόνια, μετά την εποχή Ωνάση, η Ολυμπιακή πήγαινε περίφημα.