Καταγγελία: Μπορεί οι πελάτες να είναι εκείνοι που κάνουν συχνά παράπονα για τα μαγαζιά που τους εξυπηρετούν. Όμως, και οι μαγαζάτορες έχουν τα προβλήματά τους, με ορισμένους πελάτες. Μάλιστα, ένας από αυτούς προέβη και σε δημόσια καταγγελία, διότι ένας πελάτης του ήταν τζαμπατζής.
«Επειδή, συχνά ακούγεται η φωνή των πελατών μας είναι νομίζω ώρα να αρχίσουμε και εμείς οι επαγγελματίες να μιλάμε. Τις προάλλες ήρθε στο μαγαζί μου ένας από αυτούς του ανθρώπους που δεν τους θες για πελάτες ούτε καν αν έχεις άδειο μαγαζί. Εκτός του ότι γύριζαν πιάτα πίσω, με ένα μαγαζί γεμάτο που κανείς δεν έκανε παράπονο και δεν τα χρεώσαμε εννοείται όπως όφειλα να κάνω αφού δεν έμειναν ευχαριστημένοι, όταν πήγε τον λογαριασμό η κόρη μου, θελαν να κάνουμε και έκπτωση λες και τα παϊδάκια είναι φούστα και μπλούζα.
Είσαι ακριβός πολύ με φώναξαν να μου πουν, ενώ χρέωσα όσο έλεγε ο κατάλογος που τους δώσαμε από την αρχή. Μετά απαιτούσαν να κεράσουμε το κρασί και αν μη το χρεωθούν γιατί ήρθαν 10 άτομα παρέα, σε γεμάτο μαγαζί το τονίζω. Προσωπικά θα ντρεπόμουν να το κάνω και η απάντηση σε τέτοιους τύπους που ευτυχώς δεν είναι πολλοί, γιατί έχω χρόνια μαγαζί, είναι μια: Αν είσαι τζαμπατζής κάτσε σπίτι και δες tv! Μη ξεφτιλίζεσαι. Γιατί σίγουρα δεν είναι ότι δεν είχε, αλλά ότι δεν ήθελε να πληρώσει. Αυτοί που δεν έχουν, φαίνονται, αλλά είναι και κύριοι. Πληρώνουν. Έλεος δηλαδή γιατί εμείς πάντα είμαστε οι κακοί στην ιστορία κάποιου».