Λύση στο πρόβλημα χιλιάδων ελλήνων πολιτών δίνει η Δημόσια Αρχή Ανεξάρτητων Εσόδων. Η ΑΑΔΕ αναφέρει τον τρόπο που μπορούν οι Έλληνες πολίτες να εξυπηρετηθούν για διάφορες περιπτώσεις. Οι συγκεκριμένες περιπτώσεις έχουν να κάνουν με την υποβολή δηλώσεων. Δηλαδή, δηλώσεις που έχουν να κάνουν με διάφορα θέματα που μπορεί να απασχολούν τους πολίτες της χώρας.
Η ΑΑΔΕ δημοσιοποίησε οδηγίες σχετικά με δηλώσεις γάμου, θανάτου και διαζυγίου, αλλά και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν, οι Έλληνες πολίτες. Συγκεκριμένα προχώρησε σε νέα νέες οδηγίες, σε συνέχεια της έκδοσης της Α.1164/2019 (Β’1618) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Με εκείνη την απόφαση τροποποιήθηκαν οι διατάξεις της ΠΟΛ.1006/2013 (Β’19/2014) Απόφασης Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων. Αυτό έγινε προκειμένου να διασφαλισθεί η ενιαία και ορθή εφαρμογή της.
1. Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, γίνεται γνωστό ότι το φορολογικό Μητρώο θα ενημερώνεται μέσω διασύνδεσης. Δηλαδή, θα επιτυγχάνεται μέσω της διασύνδεσης, με το Μητρώο Πολιτών του Υπουργείου Εσωτερικών και το Μητρώο Ταυτοτήτων της Ελληνικής Αστυνομίας. Έτσι, δεν θα χρειάζεται η υποβολή κάποιας δήλωσης:
α. με τις μεταβολές στα στοιχεία φορολογουμένων που αφορούν τα ληξιαρχικά γεγονότα του γάμου, της λύσης αυτού, της σύναψης και της λύσης συμφώνου συμβίωσης και του θανάτου,
β. με τις μεταβολές που αφορούν στα στοιχεία ταυτότητας των φυσικών προσώπων και αναγράφονται στα δελτία αστυνομικής ταυτότητας των Ελλήνων πολιτών και του αστυνομικού προσωπικού καθώς και
γ. με τα δελτία των ακυρωμένων και απολεσθέντων ταυτοτήτων, μόνο για φορολογούμενους που ο Α.Φ.Μ. τους έχει ταυτοποιηθεί από τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Φορολογικής Διοίκησης.