Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024, η ανείπωτη χαρά που βιώνουν οι αθλητές που καταφέρνουν να κατακτήσουν ένα μετάλλιο, είτε χρυσό, αργυρό ή χάλκινο, είναι αναμφίβολα μοναδική και εντυπωσιακή. Αυτοί οι αθλητές έχουν αφιερώσει αμέτρητες ώρες σκληρής προπόνησης και έχουν καταβάλει μεγάλες προσωπικές θυσίες για να φτάσουν στην κορυφαία αυτή διοργάνωση, με κάθε επιτυχία να συνιστά την απόλυτη επιβράβευση του κόπου τους.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της συγκίνησης και ικανοποίησης δόθηκε από την Αλεξάντρα Γιαρκέσκ, η οποία συμμετείχε στον αγώνα ξιφασκίας.
Στην κρίσιμη φάση της παράτασης, με το σκορ ισόπαλο 31-31, η Γιαρκέσκ εκτελούσε το καθοριστικό χτύπημα που θα μπορούσε να κρίνει την αναμέτρηση υπέρ της Πολωνίας. Με ακριβή υπολογισμό, βρήκε το αδύνατο σημείο της Κινέζας αντιπάλου της, οδηγώντας την σε κατάσταση «ξαφνικού θανάτου».
Όταν συνειδητοποίησε τη σπουδαιότητα της επιτυχίας της, έβγαλε τη μάσκα της και ξέσπασε σε ξέφρενους πανηγυρισμούς. Η ακαταμάχητη ένταση της στιγμής και ο αυθόρμητος ενθουσιασμός της αθλήτριας την έκαναν να γίνει viral στα social media, με την επική αντίδρασή της να κερδίζει την προσοχή και τον θαυμασμό του κοινού.
«Αυτό το βίντεο της Aleksandra Jarecka που κερδίζει το πρώτο μετάλλιο στην Πολωνία στην ξιφασκία γυναικών έχει τεράστιες δυνατότητες για μιμίδια», γράφει κάποιος στο X.
This footage of Aleksandra Jarecka winning Polands first ever medal in women’s fencing has tremendous meme potential pic.twitter.com/TP4rjbVCeL
— CJ Stroud Extremist (@StrosHorns1705) July 31, 2024
Advertisement
Ολυμπιακοί Αγώνες: Αδιανόητες εικόνες με αθλητή να επιτίθεται σε κριτές & αντίπαλο, νέο σκάνδαλο στην Ξιφασκία
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: O Γεωργιανός, Σάντρο Μπαζάντζε ηττήθηκε με 15-14 από τον Αιγύπτιο Μοχάμεντ Αμέρ, ωστόσο θεώρησε ότι ο τελευταίος πόντος ήταν δικός του και η αντίδρασή του ήταν κάτι παραπάνω από έντονη.
Λίγες ώρες μετά τον άδοξο και άδικο αποκλεισμό της Δώρας Γκουντούρα στους 8 της σπάθης γυναικών στους Ολυμπιακούς Αγώνες, είχαμε κι ένα δεύτερο περιστατικό, όπου όμως σε αντίθεση με τον αγώνα της Ελληνίδας πρωταθλήτριας, τα πράγματα ξέφυγαν πέρα από κάθε έλεγχο…
Στην αναμέτρηση του Γεωργιανού, Σάντρο Μπαζάντζε με τον Αιγύπτιο, Μοχάμεντ Αμέρ για τη φάση των «16» με το σκορ να είναι στο 14-14 και τον επόμενο πόντο να κρίνει ποιος θα περάσει στα ημιτελικά κι οι δύο αθλητές πανηγύρισαν θεωρώντας ότι είχαν νικήσει και πανηγύριζαν με… ουρλιαχτά.
Ωστόσο μετά από ένα λεπτό κι αφού η Ισπανίδα διαιτητής Βανέσα Τσικόν είδε το βίντεο επέστρεψε στη θέση της και έδωσε τον πόντο στον Αιγύπτιο που συνέχισε να πανηγυρίζει, την ίδια ώρα που ο Γεωργιανός αντίπαλος του ζητούσε επιτακτικά να δουν ξανά τη φάση.
«Ελέγξε το ξανά! Δείτε το βίντεο», ούρλιαζε ο Μπαζάντζε εκτός εαυτού με τους παράγοντες της ομοσπονδίας ξιφασκίας της Γεωργίας να χτυπούν έξαλλοι τα διαφημιστικά μπάνερ πίσω από τη γραμματεία.
Ο Μπαζάντζε βλέποντας την Ισπανίδα διαιτητή προσπάθησε να την ακολουθήσει με τον κόσμο να αποδοκιμάζει γενικώς και τον Αμέρ να συνεχίζει να πανηγυρίζει σ’ ένα πραγματικά σουρεαλιστικό σκηνικό!
Sandro Bazadze scandal #escrime #fencing #Paris2024 #Bazadze pic.twitter.com/zmOIlY4cAA
— M2t4️⃣ (@jaguars4) July 27, 2024
«Για δεύτερη φορά, όπως στο Τόκιο, οι διαιτητές με σκοτώνουν. Στο Τόκιο κατέστρεψαν τη ζωή μου και σχεδόν κατέστρεψαν την καριέρα μου. Αλλά επέστρεψα και έγινα το Νο1 στον κόσμο και προετοιμάστηκα για αυτούς τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά αυτή (η διαιτητής) με σκότωσε», είπε στη μικτή ζώνη ο απαρηγόρητος Μπαζάντζε.
Ο Γεωργιανός στο Τόκιο είχε ηττηθεί στον ημιτελικό από τον Ούγγρο Άρον Σίλαγκι με τον Μπαζάτζε και πάλι να είναι έξαλλος με τους διαιτητές καθώς με το σκορ 13-13 θεώρησε ότι οι τελευταίοι δύο πόντοι ήταν δικοί του, αλλά πιστώθηκαν στον αντίπαλο του που πέρασε στον τελικό.
Κι όσοι είχαν σοκαριστεί με τις πρωτόγνωρες για αγώνα ξιφασκία σκηνές, έμειναν με το στόμα ανοικτό στο κλείσιμο των δηλώσεων του Γεωργιανού αθλητή ο οποίος τόνισε με νόημα: «Η καριέρα μου έχει τελειώσει. Πώς μπορώ να επιστρέψω όταν οι διαιτητές με σκοτώνουν συνεχώς; Δεν ξέρω, αλλά δεν θα αφήσω τα πράγματα έτσι. Ορκίζομαι στα παιδιά μου ότι θα κάνω κάτι!».