Ασπροπρόσωπος βγήκε ο παρακάτω άνδρας που πήρε το ρίσκο να παραιτηθεί από μια καλή δουλειά για να ανοίξει τον δικό του φούρνο.
Την απόλυτη ευημερία απολαμβάνει ένας 34χρονος, ο οποίος πήρε το ρίσκο να ανοίξει τη δική του επιχείρηση και πλέον βγάζει 130.000 ευρώ τον μήνα. Αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι μερικές φορές καλό είναι να ακούμε το ένστικτό μας, διότι μπορεί να έχει πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα για την εξέλιξη και την πορεία της ζωής μας.
Όταν ο software engineer, Gautier Coiffard, είπε στη μητέρα του ότι εγκαταλείπει τη δουλειά του για να ανοίξει έναν φούρνο στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, εκείνη είπε ότι μάλλον δεν είναι καλή ιδέα, αφού η περιοχή είναι… γεμάτη φούρνους.
Τελικά, η μητέρα δεν επιβεβαιώθηκε. Το L’Appartement 4F, το αρτοποιείο που άνοιξε ο 34χρονος μαζί με τη σύζυγό του, Ashley Coiffard, κατάφερε να κάνει αμέσως μεγάλη επιτυχία. Το αρτοποιείο άνοιξε τις πόρτες του πριν μερικούς μήνες, κατέγραψε αμέσως μηνιαίο κέρδος και τώρα αποφέρει έσοδα έως και 128.000 $ το μήνα, όπως σημειώνει το CNBC.
«Είχαμε μια ουρά έξω από την πόρτα από τη στιγμή που ανοίξαμε, για πολλές ώρες, μέχρι να πουληθεί και το τελευταίο κρουασάν», λέει η Ashley.
H μετάβαση από τις κλασικές 9-5 δουλειές τους δεν ήταν εύκολη. Σήμερα, η Ashley εξακολουθεί να εργάζεται ως νοσοκόμα για παιδιά, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται το μάρκετινγκ, τα social media και τις συνεργασίες με τον φούρνο.
Πώς έφτασαν να εδραιώσουν τον φούρνο στην περιοχή
Τα πρώτα κρουασάν δεν είχαν μεγάλη απήχηση. Με δοκιμές και λάθη, κατάφεραν να βελτιώσουν το προϊόν τους. Ο Gautier λέει ότι τελειοποίησε τη συνταγή του μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020, αλλά όταν η πανδημία Covid-19 χτύπησε, λίγες εβδομάδες αργότερα, το ζευγάρι αποφάσισε να περιμένει πριν πουλήσει τα κρουασάν. Τον Ιούνιο του 2020, δημοσίευσαν το πρώτο τους μενού στο Facebook και το Instagram. Μάλιστα, οι πρώτες πωλήσεις έγιναν… από το σπίτι τους. Οι φίλοι και οι followers ενδιαφέρθηκαν αμέσως, αλλά το εισόδημα ήταν μέτριο: 150 $ την εβδομάδα, λέει η Ashley για τον πρώτο καιρό στον φούρνο.
Ωστόσο, τους επόμενους μήνες, η είδηση για τα αρτοσκευάσματα διαδόθηκε. Η business ιδέα άρχισε να αναπτύσσεται και να βρίσκει το κοινό της. Κάπως έτσι έφτασαν να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα.
Τώρα, έχουν φτάσει σε καλά κέρδη. Αλλά παραμένουν προσγειωμένοι. «Θέλουμε να αναπτυχθούμε πολύ αργά και οργανικά», λέει η Ashley. «Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οτιδήποτε κάνουμε είναι βιώσιμο και εξυπηρετεί την κοινότητα που μας έχτισε», τονίζει.